![]() |
|
|
|||
|
|||
4 uren van Machelen
hierbij een oproep in een zoektocht naar piloten.
Op 10 mei (zaterdag) heeft er in Machelen een 4-uurs wedstrijd plaats. Let wel, dit is de zaterdag van de Belpro, dus mensen die daar blijven en niet echt een verplaatsing willen maken, reageren best niet. De inschrijving bedraagt €220 en dus dacht aan een team van 3 à 4 piloten. Wie interesse heeft, mag mij een mailtje sturen of een message posten, hier op depaddock.eu. Zo kan je zelf zien hoe snel die 'roues sauvages' wel zijn... en voor Flitser, ik kende die gasten al langer, inderdaad van de dinsdagen in Machelen en van de 24 uren. Maar de meesten hier niet, dus... Joost |
|
||||
|
||||
Re: 4 uren van Machelen
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
He Joost,
Gikke en Karo Hannaert zijn eventueel geïnteresseerd om mee te rijden, laat iets weten als je nog volk zoekt. Pm gaat ook hannaert.vercammen@pandora.be Thx, Gikke (Guy) Hannaert
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Op 10 mei is mijn agenda nog leeg, dus ik ben eventueel ook wel geinteresseerd!
|
|
|||
|
|||
Volgende week dinsdag (di de 22ste) ga ik een uurtje rijden in Machelen (rond 1915 daar, rond 2000 wedstrijd. Misschien is het handig dat we al eens afspreken?
|
|
||||
|
||||
Voor mij en Breezz in principe ok, ik contacteer je nog wel
|
||||
|
||||
Ik ga volgende week dinsdag vermoedelijk niet kunnen komen (heb nogal drukke week). Ik ga het in ieder geval maar pas op de dag zelf weten, maar schat kans slechts 10%.
|
|
|||
|
|||
Gikke en Breez, bedank voor het langskomen, inschrijving is OK, en hoe is de knie van Breez???
|
|
||||
|
||||
Kan ik nu nog met jullie team meerijden of gaan jullie met 3 rijden?
Breezz last van haar knie naar Antwerp Karting (ik heb ook een paar blauwe plekken, maar das normaal zeker)? |
|
|||
|
|||
eigenlijk zijn we met vier (mijn vaste kompaan en ikzelf + vader en dochter), voorlopig houdne we het daar op, maar in de toekomst kunnen we zeker nog eens samen rijden,
alvast bedankt, Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De plek op mijn heup begint geel te worden (maar dat schijnt goed te zijn) en de knie geneest langzaam maar zeker ![]() Eventjes kalm houden zeker ![]() ![]() CU 10 mei @Spees: is van Inkart en Antwerp karting idd ![]() |
|
|||
|
|||
Breezz,
voor jou papa: op zaterdagochtend organiseren de mensen van FKi tij-initiaties karting. (0900-1400) Hij vroeh hier achter, groeten, Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je daarvoor inschrijven of zo ? Kan ik iemand contacteren ?
|
|||
|
|||
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|