![]() |
|
|
||||
|
||||
Yaris Cup - Euro Races
Voila se
![]() 't is weer bijna zover, 7de en 8ste manche van de toyota yaris cup. 'k Begin het een raar seizoen te vinden veel closer dan andere jaren met als gevolg veel meer contact dan vorig jaar. 'k Hoop wel dat pitstop nu beelden krijgen van de beide koersen on board is tof, maar toch moeilijker om een koers duidelijk weer te geven. |
|
||||
|
||||
Re: Yaris Cup - Euro Races
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
we gaan er zeker ne lap op geven van t weekend,
ik heb er alvast zin in!! hopelijk zonder zwarte vlag deze keer.... |
|
|||
|
|||
Re: Re: Yaris Cup - Euro Races
Quote:
heb peter baert in bocholt gezien, hij had geen enkel beeld door gekregen van die race, wij hebben altijd een camera in onze wagens en bezorgen die beelden altijd aan peter, dit waren dus blijkbaar de enige beelden die hij had van deze race. Heeft m zelf gezegd. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik, moet deze ronde van de Yaris missen wegens examens. Dus geen groen yaris fotookes van mij deze keer . ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
aangezien dat da ne feestdag is zullen er op die dag geen examens zijn, dus eigenlijk: zou ge in princiepe kunnen komen... Mijn voorstel: ge staat om 4 uur 's morgens op i.p.v. om 10 uur, blokken tot 12 uur, da zijn 8 uurkes, en dan naar francorchamps yaris cup komen kijken!! Voila!! Zo moeilijk is da nie he!!?? |
|
||||
|
||||
en nu het moeilijke deel: legt gij da uit ons ma ?
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
zeker, laat ze mij maar bellen... |
|
|||
|
|||
Quote:
ik zit mis, t gaat over de examens!! geen probleem, laat ze daar ook maar voor bellen!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() of 't moet zijn da ge echt onder de sloef ligt eh ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Eric Geboers rijdt met een A+ Yaris in de Euro Race.
|
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag van mij maar wat is een A+ Yaris???
|
|
||||
|
||||
A+ is de naam van een team dat actief is in de Yaris-cup als ik me niet vergis. Ze hebben er wel een stuk of 4-5 rijden denk ik.
|
|
||||
|
||||
Aah zo!
Thanks! |
|
|||
|
|||
Quote:
A+ is het racing team van Tom Vandeplas waar o.a. Philip Jacobs en Jean Christophe Liard rijden. Tom, de eigenaar rijdt zelf ook, en elke race zet hij 1 of 2 gasten in. Vorige race was dat Harry Vanbarneveld. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|