De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-03-2004, 03:51
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular

Donderdag 11 maart, vrije-trainings-dag

Donderdag 11 maart, vrije-trainings-dag

Moet er nog zand zijn !!!!
Het absolute maximum van 80 wagens werd vandaag vlot gehaald.
E40 toestanden kregen we gelukkig niet door het feit dat er regelmatig wel eens enkele wagens stilstaan in de pitstraat.

De volledige bende Mini’s was er: Maxime Soulet, François Verbist, Paul Grutman, Piessens, Bonneel, Brunhilde Verhenne, Tom Van De Plas, Van der Made, Henk Haane, Robin Haschke, Patrick Smets, Wim Lumbeek, Roland Hermans, Wim Heroes, Philip Daelemans, Tanja Texters, Fred Bouvy, Linsy Lanssens, Kelly Jamers en ……

Eenzitters: De Chevron F3 oldtimer, enkele Formule Renault 1600 bolides met Pignato, Marissal, Belmans, Sevrin, Vanderstappen en de blauw Dejo formule Fordjes met Patrick Dirks en Hanse Pieter Dejong.

Touring Cup: De Bruyn/Beaudoux/Blondeel (Toyota Corolla), Raymaekers/Meys (BMW M3), De Backer/Schulpé/Vanhamme (BMW M3), Heyninck/De Bruyne/Van Dijck (BMW M3 =ex Van den Branden), Bart en Jef Van Samang (Marcos Mantis Ford), Guy Kersten/ Kelly Jamers ?? (Porsche 964), Eddy en Herman Servranckx (Renault Clio), Bart Van den Broeck/Tom Segers (Renault Megane), Peeters/Caes (BMW M3), Armand Essers/Pieter Dubois (Renault Clio), Rob Fryns/René Wijnen (Renault Clio), Roger & Edward Grouwels (BMW E46) en Jos Van Roij/Jos Bastiaens (RTM Porsche)

Belcar: lady’s first met Alexandra Van de Velde/Vanina Ickx (Daikin Mini Cooper S3).
Anthony Kumpen/Bert Longin (Chrysler Viper = met volledige hydraulische ophanging), Pieter Dubois/René Wijnen (Dodge Viper), Patrick Schreurs/ Guy Verheyen (Porsche 996 Biturbo), Marcus Palttala/Leo Van Sande (Porsche 996 Biturbo), Philippe Broodcoren/Michel De Coster (BMW Compact), Theuws Peter/Patric Derdaele (BMW E36 = 2003), Ivan Hopchet/Ward Sluys (Seat Leon Cupra), Marc Goossens/Franz Lamot (Chevrolet Corvette C5R), Bert Van Rossem (Porsche 996 GT3 R), Dries Heyman (Belgian Race invest Volvo S40), Courmont/Decoene (Saab) en Toon Van de Haterd (RTM Porsche 996 Biturbo).

Verder waren er nog enkele Yarissen, een Ford Mondeo V6, de Clio’s van Firstmotorsport en Racing For Belgium, één Porsche voor de Dutch Supercar Challence, Luc Vandenrijt (Honda Civic), twee Radical’s, een Alfa Giulia oldtimer en een Nederlandse Mitsubishi Carisma.
Iemand vergeten ?, zou mij niet verwonderen.

Crash-boom-bang voor de Proxiclub Mini en Formule Renault (chicane), de koprol van de Mini in de eerste linkse, de bodemplaat van onder de Ford Mondeo V6 (Bolderbergbocht) en behoorlijk veel grindbakken.

Onder het moto “mag het ietsje meer zijn”
Bij leven en welzijn, tot over veertien dagen.

Wegens de “Motocross GP of Flanders” is er donderdag 18 maart GEEN vrije training.

Ronald Janssens
www.RJ-online.be

Welkom in ... Thema Cafe WHEELS Circuit Zolder.
www.wheelscafe.be
Reply With Quote
Old 12-03-2004, 18:09
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Re: Donderdag 11 maart, vrije-trainings-dag

Quote:
Originally posted by Rrubinio
Linsy Lanssens
Aha Linsy is back

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 12-03-2004, 18:21
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Het zat inderdaad goed vol gisteren! Zowat half "Depaddock" tegengekomen denk ik. Ook nog wat nieuw volk leren kennen (oa Iceman). Het race-seizoen is wat mij betreft gisteren echt van start gegaan. Uitstekend nieuws vernomen mbt de Schnitzer BMW's en nog veel andere auto's. Het volk rond de box van A+ was wel in orde. Ook de Mini S3 ziet er zeer goed uit in haar nieuwe livery en hetzelfde kan gezegd worden van de pilotes Alexandra, we zijn aan het wachten op uw registratie hier op Depaddock eh. Als je hulp nodig hebt bij het registreren mag je me altijd mailen via stijn_coninx@yahoo.com
Reply With Quote
Old 12-03-2004, 18:58
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Jaja Stijn dat zou je maar al te graag willen hé en niet alleen om te helpen met het registeren niet slecht bedoeld hé als je het mss zo opneemt. Allé Alexandra Stijn wilt u altijd helpen in goede en slechte dagen en niet alleen op de Paddock denk ik. GRAPKE
Reply With Quote
Old 12-03-2004, 19:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Alexandra, we zijn aan het wachten op uw registratie hier op Depaddock eh. Als je hulp nodig hebt bij het registreren mag je me altijd mailen via stijn_coninx@yahoo.com
Hee Coninx, niet onder mijn duiven schieten Ik mag het veldwerk verrichten en jij gaat met de bloemen er vandoor.

Terug naar de auto's, de "nederlandse" Mitsubishi Carisma was een ex-DTCC wagen...............dit jaar te bewonderen in de Zomer Avond Competitie.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-03-2004, 02:59
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Marshal, ik wist niet dat gij duiven had?

Dat wilt ne mens al eens behulpzaam zijn...

Nog een nieuwtje gisteren. Eén M3 Silhouette is bij KS gearriveerd. Bovendien stond het gisteren nog niet vast dat er 2 PSI Biturbo's aan de start zullen verschijnen van de eerste Belcar manche: 1 contract moet nog altijd getekend worden blijkbaar...
Reply With Quote
Old 13-03-2004, 09:09
De Paddock Enthousiast

Op 't filmpje van de belcar dat te zien is op Pitstop tv website zegt Peter Baert dat het financieel nog niet rond is voor de tweede Porsche bij PSI, heb ik dit goed gehoord. De Porsche van Ruben en François is ook een zeer mooi machien hoor. En dan maar te zwijgen over de Daikin Mini van de twee (mooie) dames. Zeer prachtige bestickering nu nog de resultaten.
Allé Stijn hopen voor u dat Alexandra je een mailtje stuurt hé
Reply With Quote
Old 14-03-2004, 12:24
De Paddock Regular

Foto's van donderdag staan nu online .

Let op de hydraulische ophanging van de GLPK Viper.
Rechts in de wagen staan enkele hydraulische bollen (zoals we die ± kennen van het Citroën systeem )
Reply With Quote
Old 14-03-2004, 12:45
De Paddock Enthousiast

Mooie foto's Rrubinio. Die donker oranje porsche met blauw van achter aan de zijkant is dat mss de Posche van H&M Racing van de TC of is deze te donker om die van hen te zijn
Reply With Quote
Old 14-03-2004, 12:47
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Dat lijkt me een Nederlander uit de supercar challenge....

Die Porsche uit de Touringcup heeft een lichterkleur oranje, andere achterspoiler en geen koelvinnen in zijn achterbumper...
Old 14-03-2004, 12:49
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

foto: Ronald
Old 14-03-2004, 13:11
De Paddock Enthousiast

Yep deze op de foto is van H&M maar die donker oranje Porsche kwam smiddags bij ons in school voorbij en dus vind ik het wel raar dat Nederlanders over de gewone baan rijden i.p.v. over de snelweg
Reply With Quote
Old 14-03-2004, 13:33
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Bart.Vandecavey
Dat lijkt me een Nederlander uit de supercar challenge....
Inderdaad, het gaat hier over één Nederlanderse Porsche voor de Dutch Supercar Challence.
Reply With Quote
Old 14-03-2004, 13:55
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Die Porsche heeft zeker vorig jaar de 24 uren van Zolder gereden? Ik heb er nog een foto van deze Porsche tijdens de technische controle vorig jaar.

Greetzz.. Corvetteboy

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules