![]() |
|
|
||||
|
||||
De Clio Cup is gecrasht!!
De kritiek op de Clio Cup was het afgelopen jaar hier op de paddock niet van de lucht. Menigeen vroeg zich af wat er aan de hand was en of het uberhaupt nog normaal was wat er gebeurde..............
Bedenkelijk rijders gedrag, absurde concepten zoals de gemaskerde rijder, falende instanties die niet ingrijpen en de "rare" houding van Renault jegens zijn eigen merkencup. Ter info, tijdens het New Race Festival 2003 zagen we bijna 40 clio's aan de start. Dat getal s.v.p. goed onthouden............ Quote:
Als er dus minder wagens zijn, is er op een ander gebied dus ook minder te verwachten ![]() ![]() Nee, wij simpele autosport liefhebbers langs de draad krijgen weer eens gelijk........ Volgens hetzelfde berichtje op autosport.be lijkt het wel dat de desbetreffende personen en instanties hun les (enigzins te laat) hebben geleerd. Of ze de schade kunnen herstellen die in 2003 is aangericht is de vraag, de tijd zal het leren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Marshal, neem dit vooral niet persoonlijk op maar ik vind dit toch geen goed nieuws, deze thread laat uitschijnen van wel.
Is het niet ongelooflijk spijtig dat de belangrijkste cup in Belgie nog minder wagens zal tellen?? Straks is er niks meer te zien als er niet dringend enkele buitenlandse cups komen meerijden hier in Belgie. Dit is trouwens een reden waarom bv. Spa Euro Race steeds een succes is. Ik heb soms wel het gevoel dat de Clio-cup serieus geviseerd wordt, en zoals jullie ook wel zullen weten gebeurden er in de Yaris- en Mini-cup ook wel redelijk onzuivere dingen. Ik vrees gewoon voor de teloorgang van de Belgische cups, en wees gerust, deze hebben we hier echt wel nodig. |
|
||||
|
||||
Nee dit is zeker geen goed nieuws, cups zijn normaal gesproken de voedingsbodem voor de series die daar boven zitten. Ik wilde eigenlijk alleen maar aangeven hetgeen wij met zijn allen dachten het afgelopen jaar.
Ik hoop niet dat iemand denkt dat ik blij ben met de teloorgang van de Clio Cup, dat ben ik dus niet...........met enig beleid was dit te voorkomen geweest.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Daar was ik wel van overtuigd dat ook jij daar niet gelukkiger zou door worden...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ze geven toe dat voor hetzelfde feit je in Spa een andere straf kreeg als in Zolder. Wat wij hier al lang wisten: het hangde er gewoon af vanuit welk landsdeel je kwam
![]() |
|
||||
|
||||
Oeioei, Corthals rijdt de eerste drie races ook mee: als dat maar goed komt
![]() bron: www.pitstoptv.be |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En Erik Groes rijdt ook mee... Gaat weer spektakel geven komende zondag ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
maar niet echt de meest sportieve tijdens de mazda mx 5 cup een aantal jaar geleden ... zelfs geband uit deze cup ... on verra bien, maar ik geef hem voorlopig het voordeel van de twijfel, hij is ondertussen ook al een beetje ouder, hopelijk minder hevig in de duels, of beter, sportiever in de duels
|
|