De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-03-2004, 23:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

De Clio Cup is gecrasht!!

De kritiek op de Clio Cup was het afgelopen jaar hier op de paddock niet van de lucht. Menigeen vroeg zich af wat er aan de hand was en of het uberhaupt nog normaal was wat er gebeurde..............

Bedenkelijk rijders gedrag, absurde concepten zoals de gemaskerde rijder, falende instanties die niet ingrijpen en de "rare" houding van Renault jegens zijn eigen merkencup.

Ter info, tijdens het New Race Festival 2003 zagen we bijna 40 clio's aan de start. Dat getal s.v.p. goed onthouden............

Quote:
Voor de openingsmanche, New Race Festival, wordt een twintigtal deelnemers verwacht / autosport.be
Iemand die een beetje kan rekenen komt uit op een daling van 50% !!!!! qua aantal deelnemers.

Als er dus minder wagens zijn, is er op een ander gebied dus ook minder te verwachten ..............dus door niet tijdig op te treden vorig jaar krijgen de falers van 2003 nu zelf de zeer magere rekening gepresenteerd. De ultieme les: Hoe schiet ik mezelf in de voet

Nee, wij simpele autosport liefhebbers langs de draad krijgen weer eens gelijk........

Volgens hetzelfde berichtje op autosport.be lijkt het wel dat de desbetreffende personen en instanties hun les (enigzins te laat) hebben geleerd. Of ze de schade kunnen herstellen die in 2003 is aangericht is de vraag, de tijd zal het leren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 10-03-2004, 00:41
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Marshal, neem dit vooral niet persoonlijk op maar ik vind dit toch geen goed nieuws, deze thread laat uitschijnen van wel.

Is het niet ongelooflijk spijtig dat de belangrijkste cup in Belgie nog minder wagens zal tellen?? Straks is er niks meer te zien als er niet dringend enkele buitenlandse cups komen meerijden hier in Belgie.
Dit is trouwens een reden waarom bv. Spa Euro Race steeds een succes is.

Ik heb soms wel het gevoel dat de Clio-cup serieus geviseerd wordt, en zoals jullie ook wel zullen weten gebeurden er in de Yaris- en Mini-cup ook wel redelijk onzuivere dingen.

Ik vrees gewoon voor de teloorgang van de Belgische cups, en wees gerust, deze hebben we hier echt wel nodig.
Reply With Quote
Old 10-03-2004, 00:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Nee dit is zeker geen goed nieuws, cups zijn normaal gesproken de voedingsbodem voor de series die daar boven zitten. Ik wilde eigenlijk alleen maar aangeven hetgeen wij met zijn allen dachten het afgelopen jaar.

Ik hoop niet dat iemand denkt dat ik blij ben met de teloorgang van de Clio Cup, dat ben ik dus niet...........met enig beleid was dit te voorkomen geweest.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 10-03-2004, 01:02
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Daar was ik wel van overtuigd dat ook jij daar niet gelukkiger zou door worden...
Reply With Quote
Old 10-03-2004, 17:38
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
Nee dit is zeker geen goed nieuws, cups zijn normaal gesproken de voedingsbodem voor de series die daar boven zitten. Ik wilde eigenlijk alleen maar aangeven hetgeen wij met zijn allen dachten het afgelopen jaar.

Ik hoop niet dat iemand denkt dat ik blij ben met de teloorgang van de Clio Cup, dat ben ik dus niet...........met enig beleid was dit te voorkomen geweest.
Inderdaad, uiteindelijk maken Renault het zichzelf moeilijk, publicitair dan... de Mini cup heeft wel een massa deelnemers dacht ik, toevallig dezelfde "doelgroep"... allezins zeer spijtig, laat ons nu hopen dat de races wel sportief verlopen zodat het tij alsnog keert in de loop van het seizoen.
Reply With Quote
Old 10-03-2004, 17:48
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Ze geven toe dat voor hetzelfde feit je in Spa een andere straf kreeg als in Zolder. Wat wij hier al lang wisten: het hangde er gewoon af vanuit welk landsdeel je kwam
Reply With Quote
Old 31-03-2004, 08:08
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Oeioei, Corthals rijdt de eerste drie races ook mee: als dat maar goed komt Lémeret voorlopig alleen de eerste.

bron: www.pitstoptv.be
Reply With Quote
Old 31-03-2004, 16:11
DamonHill's Avatar
DamonHill DamonHill is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by stijnconinx
Oeioei, Corthals rijdt de eerste drie races ook mee: als dat maar goed komt
Da komt volgens mij sowieso al ni goe
En Erik Groes rijdt ook mee...
Gaat weer spektakel geven komende zondag
Old 31-03-2004, 16:33
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Quote:
hangde
...hing is ook goed zeker ?
Reply With Quote
Old 01-04-2004, 22:42
X-Treme Racer X-Treme Racer is offline
De Paddock Rookie

Quote:
En Erik Groes rijdt ook mee...[/B]
Erik Groes... dé perfecte instructeur op Zolder tijdens de Formule Renault Academy !
Old 03-04-2004, 04:33
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

maar niet echt de meest sportieve tijdens de mazda mx 5 cup een aantal jaar geleden ... zelfs geband uit deze cup ... on verra bien, maar ik geef hem voorlopig het voordeel van de twijfel, hij is ondertussen ook al een beetje ouder, hopelijk minder hevig in de duels, of beter, sportiever in de duels

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules