![]() |
|
|
||||
|
||||
Meeting 2 November 2001
Hoihoi, weer dolle pret gehad vandaag.
Weer leuk 2 sessie's gekart, die voor de een al wa beter meevielen als voor de anderen (volgende keer meer tijd tsn de sessie's) Welja, hiere een paar fotokes: ![]() ![]() en tot slot deze vette auto: ![]() groetjes Chris
|
||||
|
||||
Ik moet zeggen, snelle foto-service :-)
En ik heb me goed geamuseerd, behalve toen ik even misselijk werd van de uitlaatgassen in combinatie met de 2e sessie die te snel kwam en mijne Cola die samen met mijne pizza begon tegen te pruttelen. Maar toch een fijne dag gehad met toffe maten (die ik een jaar geleden nog niet eens kende!) En geef toe, ik was toch al snel weer pannenkoeken aan het eten eh :-) De afwezigen hebben zoals altijd weeral... (zelf aan te vullen) Ik moet wel toegeven dat de "randevenementen" deze keer wat minder waren : geen brandende Ferrari, geen Bentley, geen Eric VdPoele, maar allee, toch een Nissan Skyline die in Europa ook een zeldzame verschijning is. Het kan niet alle dagen kermis zijn eh! |
|
||||
|
||||
mja,
was een toffe meeting!! allemaal toffe mensen, goe gebabbeld, goe geraced, wa wilt ne mens nog meer!! airco
|
||||
|
||||
Aangezien ik nog maar beginnend karter ben (
![]() ![]() Goe geamuseerd, goe gelachen, 'goe' gekart. Thnx Paddock
|
||||
|
||||
Ja het was weer de moeite.
En het toetje was deze keer een Nissan Skyline GTR. Dit was de eerste keer dat ik er een straatversie van zag. De raceversie maakte enkele korte optredens in den Belcar. Dus op naar de volgende meeting: de Grensland racing show. |
|
|||
|
|||
Zo te zien is iedereen toch goed thuisgekomen.
Inderdaad mooie dag gehad en iedereen van mijn zijde gefeliciteerd met de prestatie. Ik vind dat dit mag gezegd worden : we hebben het helemaal niet zo slecht gedaan op een baan waar we nog nooit hadden gereden. Ook de stoere verhalen na het racen waren er en horen er uiteraard bij. En opnieuw wat nieuwe gezichten (wat mij betreft) gezien op een meeting. Dat doet deugd en het is inderdaad zoals SENNAKE zegt : de meesten kenden elkaar een jaar geleden nog niet en het voelt aan alsof we elkaar reeds jaren kennen. Niet waar ????? C U |
|
||||
|
||||
Juist. Goed gezegd Pascal.
|
|
||||
|
||||
miljaar, waarom hebben jullie vrij op 1 & 2 november! (lees: ik heb er de ziekte in dat ik niet aanwezig kon zijn
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
volgende keer kom ik ook. maar moest vandaag gaan karten hier in Mol. Tzal een van de laatste keren zijn want het is failliet hier.
|
||||
|
||||
Serieus? De karting op de Keirlandse Zillen? Failliet? Da's jammer, want dat was ook wel een toffe baan. Mario, Oneliner, Johan en ik hebben daar onze allereerste "meeting" gehouden trouwens.
Spijtig, spijtig. Misschien hadden we wat meer meetings moeten houden in Mol en dan waren ze nu misschien nog niet failliet geweest... |
|
||||
|
||||
Kan er iemand namen bij die foto's plakken? En wat was den uitslag van het karten?
Als ik volgende keer vrij ben, doe ik mijn best om ook eens af te komen, de rode lantaarn staat al klaar ![]() |
|
||||
|
||||
Tis wel failliet maar ze werken onder een curator. Dus als ze een overnemer vinden is het gered.
|
||||
|
||||
![]() De uitslag weet ik niet, want ik voelde me op het einde zo misselijk dat ik er niet eens aan gedacht heb om de uitslag te bekijken of te vragen. Ik dacht dat Kurt (nog geen Paddocker) gewonnen was en Oneliner tweede... Maar Werner was ook snel. Ik kan me dus vergissen. De betrokken personen zullen mijn flaters wel rechtzetten... Wat ik wel nog weet is dat de uitslag van de eerste sessie er ongeveer zo uitzag : 1)Werner 2)Kurt 3)Oneliner 4)Sennake 5)Wilfried (pa van Onliner) 6)Pascal 7)Airco 8)Johan 9)Finish En de tweede sessie : pffftrrrrrwrrrrzzzzlllllllll weet ik echt niet... Last edited by Sennake; 03-11-2001 at 13:17. |
|
||||
|
||||
In de eerste sessie was ik de snelste voor Kurt.
In de tweede sessie werd ik door een gebrek aan conditie en aan cola die mijn maag onderste boven haalde pas voorlaatste. |
|
||||
|
||||
ik was tenminste de enige constante factor op de baan
![]()
|
|