![]() |
|
|
||||
|
||||
Toyota celica "Kipmobiel"2003
Deze auto word gebouwd in opdracht de rijder. De versie is van de rittensport Dwars door het Waasland 2003, rijder Walschaers R. & Aerts N, co heeft maar een keer met deze wagen mee gedaan, normaal co in Vovo Amazone.
Nodig: Basis solido 1/43, extra's: 4 ATS velgen en regen banden, 2 spiegels, uitlaat abarth, 1x cibië, voor- en achter spoiler |
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog wat foto's van gelijkaardige wagens liggen. Je hebt ze nog steeds te goed van me, eens kijken of ik vandaag tijd heb. Ook je spiegeltjes liggen nog steeds klaar. Erg he, je wacht al twee maand of zo...
|
|
||||
|
||||
Voor wat mij betreft: de mooiste Celica die ooit werd gebouwd. Dit ga ik zeker volgen!
|
||||
|
||||
ik heb de spoilers erop geplaatst en alles klaar gemaakt voor de eerste lagen grondverf
|
|
||||
|
||||
Ah ge leeft nog
![]() |
|
||||
|
||||
stoppen??
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ondertussen de decals aangebracht en de binnenkant in het zwart gezet en de buitenkant ook al een beetje bewerkt
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ziet er heel mooi uit hoor !
![]() Ben al benieuwd naar het eindresultaat |
|
||||
|
||||
nice work. Heb je de decals zelf gemaakt?
|
|
||||
|
||||
ja, decals zelf gemaakt op 1/43,1/24 van '03,'04,'05,en'06 ben ik nog aan bezig moet nog wachten op de ATM rally
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Weeral Knap Werk Flame
|
|
||||
|
||||
Nog een beetje verder gedaan, de bumper en de lichten zitten erop, de binnenkant zwart gemaakt en de ruiten erin en de velgen met banden verzien, komentaar mag altijd
![]() |
|
||||
|
||||
Ik weet alleen dat dit er goed uitziet.
![]()
|
|||
|
|||
Dat ziet er zeker heel goed uit.