![]() |
|
|
View Poll Results: | |||
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% | |
Voters: 0. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Wie wordt wereldkampioen F1 in 2007?
Er is natuurlijk al veel over gespeculeerd in andere threads, en bovendien hebben we op dit moment zo goed als geen data waarop we onze stem kunnen baseren, maar dat is dan weer het leuke aan de beredeneerde gok die een poll altijd weer is. In 2007 is niemand uitgesproken favoriet wegens diverse omstandigheden, en tegelijkertijd zijn er zoveel kandidaten dat een poll toch wel eens interessant kan zijn.
Dus kom op : vul in en leg je keuze een beetje uit. Op het einde van het seizoen 2007 halen we deze thread weer boven en kijken we wiens kristallen bol het best gewerkt heeft. |
|
||||
|
||||
Ik gok zelf op Alonso. McLaren kan zich niet permitteren om weer met een mindere wagen voor de dag te komen en als hij iets of wat snelheid heeft moet het talent van de Spanjaard volstaan om op het einde aan het langste eind te trekken. Let op, het zal zeker geen walk-over zijn en de titel wordt pas helemaal op het einde beslist. Raikkonen en Massa zullen de plaatsen 2 en 3 verdelen.
Tot zover mijn Evangelie ![]() |
|
||||
|
||||
ik heb een gokje geplaatst op Massa ...
De kloof die McLaren op technisch vlak moet overbruggen lijkt me extreem groot. Het is ondertussen weeral enkele jaren geleden dat McLaren nog een TOP F1 wagen produceerde ... Ik geef ze zeker de capaciteiten om dat te doen .... Maar nog niet volgend jaar. Renault lijkt me moeilijk bij een gebrek aan top piloten. Ferrari is een groot mysterie ... Als ze het vertrek van Schumacher kunnen verteren dan blijven ze op vlak van capaciteiten een ongelofelijk blok ... Bovendien hebben ze al beduidend meer ervaring met bridgestone dan de andere grote teams (voor wat dat waard is natuurlijk). En dan Massa .... Als die jongen zijn groeicurve van afgelopen seizoen kan bevestigen ... dan is er een enorm potentieel. een mens moet eens een underdog kiezen he ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb pas voor een echte underdog gekozen: Button!
Ik heb het eerder al uitgelegd, en voorlopig blijf ik nog even bij dat idee. - Renault: niet de juiste piloten, voila. - Ferrari: het grote gapende zwarte gat - in het begin nog meekunnen, terend op de structuur, maar naarmate het seizoen vordert, wordt het moeilijk om dat te handhaven. - McLaren: de interne keuken nog steeds niet op orde met Mercedes - ze kunnen het zich al jaren niet permitteren om eender welke reden, en toch mislukt het altijd. - Honda: dit jaar al enkele keren de neus aan het venster gestoken. 2007 komt de bevestiging en wordt hun jaar. Button zal het halen met Barichello alweer in een helpers rol. Het wordt dus een strijd tussen Ferrari en Honda. ![]() |
|
||||
|
||||
Alonso,
Ik vermoed dat alonso de sterkste man van het veld is. Hij heeft Schumacher 2 jaar afgedroogd wie als de "beste" werd aanzien. ![]() |
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd had ik hier nog nooit echt over nagedacht. Ik heb Raikkonen gestemd. Alonso is duidelijk de beste van het veld, maar ik vrees dat McLaren niet de nodige betrouwbaarheid kan bieden. Fisi en Kovi zijn dan weer net iets onder het niveau van Kimi vermoed ik. Vandaar...
|
|
|||
|
|||
Ik zet mijn geld ook in op Alonso. Mclaren zal er volgend jaar ongetwijfeld staan. De "Renault-geheimen" die hij meebrengt zijn misschien wel hetgeen Mclaren net nog nodig heeft.
Op de tweede plaats zie ik Massa eindigen. Kimi zal ongetwijfeld veel punten verspelen in de eerste seizoenshelft. Laten we niet vergeten dat de wagens steeds voor Schumacher werd gemaakt en een nieuwe wagen is toch nog altijd een afkooksel van de vorige. De vraag is dus of de wagen bij zijn rijstijl zal passen en of hij zich kan aanpassen. Honda dan, ik weet het niet. Ze zijn er bijna maar ik vrees dat de euforie van dit jaar hen misschien gaat parten spelen en daardoor niet altijd bij de les zullen zijn. outsider: BMW zeer sterk seizoenseinde, piloten blijven. Zij hebben het voor mekaar denk ik Renault: zullen naarmate het seizoen vordert wegkwijnen.....
|
||||
|
||||
Alonso - Mclaren is de laatste jaren niet betrouwbaar geweest, lijkt me sterk dat ze dat met bevroren motoren wel zal lukken
De La Rosa - zie hierboven, met toevoeging dat als er een Mclaren piloot kampioen wordt, het Alonso zal zijn Raikkonen - Ferrari verliest Brawn en Schumacher. lijkt me een groot verlies voor het team. maar ze zullen wel nog betrouwbaar en snel zijn. Massa - zelfde als DLR, maar dan Ferrari en Raikkonen. Massa lijkt me ook eerder een tweede Barichello te worden Fischella - niet het talent dat iedereen verwacht had. veel blabla, weinig boemboem Kovalainen - t zou leuk zijn moest een debutant kampioen worden, maar volgens mij heeft hij niet genoeg ervaring Button - Honda is nu al een jaar of 3 net onder de top aan het dobberen. volgens mij maakt Raikkonen het meeste kans, maar t zal spannend worden
|
||||
|
||||
Ik gok op Massa omdat Ferrari toch nog steeds top gaat zijn denk ik. En Mclaren er wss niet veel van gaat bakken en dus Alonso spijt gaat krijgen van zijn overstap naar Mclaren. Renault zou ik op de 2 de plaats zetten. Ik zie in Kovailanen een opvolger van Alonso. Tja en dan Fisico die is aant uitbollen bij Renault. Heeft er het afgelopen seizoen niet veel van gebakt.
|
|
||||
|
||||
Hoop Hamilton maar denk Alonso.
|
|
||||
|
||||
Ik heb voor Kimi gekozen. Ik weet niet of hij het team al zal kunnen 'dragen', maar ik weet wel dat hij over de snelheid en het talent beschikt om wereldkampioen te worden.
Kovalainen zou wel eens kunnen verrassen...althans dat hoop ik! ![]() Alonso en McLaren? Ik heb m'n twijfels...en niet aan Alonso maar de wagen. Een team als McLaren zou over dezelfde betrouwbaarheid als Ferrari en Renault moeten beschikken. En zoals hierboven aangegeven, het duurt nu al jaren dat ze met betrouwbaarheidsperikelen kampen, het tij mag wel eens keren. ![]() |
|
||||
|
||||
Geen Kimi:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
Ron Dennis, zou ik zo gokken. Waarom anders anoniem
![]()
|
||||
|
||||
Massa heb ik gekozen.
Ik blijf in hart en nieren een Ferrari Fan... En neen sorry op Raïkonnen kan en zal ik niet stemmen. Massa heeft talent dat is duidelijk, en ook nog eens een goed team met een niet te vergeten fantastische Michael die hen (Massa & Kimi) wel zal helpen. Dus Massa, Go For It ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|