![]() |
|
|
||||
|
||||
Stem voor de mooiste foto van Heidfeld op de Nurburgring
Hier : http://www.vln.de/fotowettbewerb.php
Winnaar krijgt een set banden en credited fame, ik wacht af in spanning ![]() |
|
||||
|
||||
Foto nummer 3 heeft mijn stem gekregen
![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Welk nummer is gewenst?
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
zo sé, ben ook es braaf geweest en heb op je gestemd
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Mijn foto doet het goed maar kan hulp gebruiken. De opdracht is : "Beste foto van Nick Heidfeld in een F1 op de Nordschleife". Gelieve daaraan te denken voor je gewoon op de mooiste F1 foto stemt ... |
|
|||
|
|||
Inderdaad, foto nr 3 is mooi maar zou overal kunnen genomen zijn, bvb op Spa of op Hockenheim of de moderne ring.
Daarom vind ik persoonlijk nr4 beter : die is duidelijk gemaakt op de oude Ring. er zijn er nog anderen die duidelijk op de oude ring zijn gemaakt maar ik kijk naar de centrale plaats van de wagen en de afwezigheid van storende elementen in de foto (zoals palen en toeschouwers) Nr4 mooi gekaderd, geen storingselementen en duidelijk Ring |
|
|||
|
|||
Voor mij de nummer 10.
Jochie, welke is van jou? Mvg... |
|
||||
|
||||
foto 9, gewoon omdat je de sfeer van de bossen zo kan opsnuiven. Heeft een zeer mooie sfeer, zonder de stoorlijke belettering op de weg enz.
|
|
||||
|
||||
Die belettering vind ik net zo typisch aan de Nordschleife.
Als de opdracht is "Beste foto van Nick Heidfeld in een F1 op de Nordschleife", dan vind ik het een pluspunt als je die wegopschriften op de foto kan zien. |
|
||||
|
||||
Foto 3, vanwege de lichtinval op de banden
![]() |
|
||||
|
||||
foto 3, mooiste close up.
|