![]() |
|
|
View Poll Results: Hoeveel wagens starten er op 30 augustus 16.00 uur voor de volledige 24 uur? | |||
Minder dan 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 12.12% |
20 |
0 | 0% |
21 |
1 | 3.03% |
22 |
1 | 3.03% |
23 |
3 | 9.09% |
24 |
6 | 18.18% |
25 |
5 | 15.15% |
26 |
1 | 3.03% |
27 |
2 | 6.06% |
28 of meer....... |
10 | 30.30% |
Voters: 33. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Hoeveel deelnemers gaan van start op zaterdag 30 augustus 16.00 uur?
Als vervolg op onze thread van vorig jaar, hoeveel gaan er van start dit jaar? Dit na het lezen van het nieuws dat SRO, RACB en DSMEC geen compromis hebben kunnen sluiten voor de 24 uur van 2008.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Retro 2007: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=16037&
De onderkant van toen is nu de bovenkant ![]() Ik ga in 2008 voor 23 ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ben toch voor 28 of meer gegaan.
Momenteel 30 wagens, hopelijk komen er nog enkele (2-3 tal) wagens erbij op de voorlopige lijst zodat we er toch nog 28 overhouden met de start... |
|
||||
|
||||
Ik ga voor 27. Al is zelfs dat misschien een te positieve inschatting.
![]() |
|
||||
|
||||
Misschien nog beter hoeveel zullen er aan komen
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben gegaan voor 23. Hopelijk zijn het er meer want anders is het wat triestig...
|
|
||||
|
||||
Dat zullen er relatief veel zijn
![]() Gaan we voor 75% dit jaar? Jaar Start Finish Percentage 2004 50 25 50.00 % 2005 50 26 52.00 % 2006 41 26 63.41 % 2007 29 18 62.07 %
|
||||
|
||||
Ik blijf toch positief en ga voor 28 en meer..
Ik had een vraagje.. Nu DSMEC zoals gepland een race rijdt in het voorprogramma, zit de kans er dan nog in dat GT's uit dit kampioenschap de 24h rijden? |
|
||||
|
||||
25. Ik gok op enkele uitvallers tijdens de trainingen en kwalificaties.
|
|
||||
|
||||
Sorry voor het zo te zeggen, maar ik hoop op zo weinig mogelijk.
Dan is het te hopen dat ze daar eindelijk gaan inzien dat GT3 niet werkt voor 24 uur wedstrijden. En hopelijk is het in 2009 dan DSMEC dat de 24 uur gaat rijden. |
|
||||
|
||||
Dat is bijna een zekerheid voor 2009
|
|||
|
|||
Bijna : idd.
Iemand zal de prijs moeten betalen die Ratel vraagt want ik neem aan dat hij momenteel de rechten heeft op de 24 Hr. Ze maken namelijk deel uit van de BGTC. Indien dit niet zo is zal moeten betaald worden aan CZ. Afwachten maar of er iemand is die de nodige duiten kan en wil ophoesten. Al is de 24 Hr niets meer waard. De laatste jaren kunnen ze namelijk slechts slechte cijfers voorleggen... C U |
|
||||
|
||||
Circuit Zolder staat niet echt in een positie om nog veel eisen te kunnen stellen. Het spel van vraag en aanbod geldt hier. Door het blijven volharden in de GT3-boosheid is hun 24 Uren op sterven na dood. DSMEC is het enige valabele alternatief om het zaakje te redden.
Enige andere oplossing om de 24 Uren nog te laten verderbestaan, zie ik in de organisatie van een Free Race, buiten elk kampioenschap, zeker niet meer onder de auspiciën van de RACB en zonder bemoeienissen van Ratel, Witmeur en de rest van het SRO-zootje. |
|
|||
|
|||
Een free race heeft dan weer het risico dat er helemaal niemand komt opdagen, terwijl er bij een kampioenschap toch altijd x-aantal deelnemers gaat zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn er veel kandidaten? DSMEC natuurlijk, wellicht de heren van Creventic met hun 24-uurs serie. En dan? Dan is de koek ver op lijkt me..............wellicht nog een partij die iets met 2 wielen en een motortje doet. Zo'n free-race zou wel mooi zijn, alleen zullen RACB en kornuiten daar nooit toestemming voor geven. Krijg je weer de term piraten-races e.d., gaan ze coureurs weer dreigen met startverboden e.d. in andere erkende RACB-wedstrijden. Wat betreft aantal, ik ben iets positiever geworden. Ik stel mijn voorspelling bij naar 26 i.p.v. 23.
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|