![]() |
|
|
||||
|
||||
***24h van Zolder: de foto's***
Hier zijn mijn eerste foto's, geschoten tijdens de avondtraining:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Enkele shots vanuit mijn hand:
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() 5. ![]() 6. ![]() 7. ![]() 8. ![]() 9. ![]() 10. ![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Ligt de rode lijn van een code rood nu tussen de eerste linkse en de sterrenwachtbocht? Die verandering heb ik gemist
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Neen Mark,
Die lijn is aangebracht om aan te geven waar de aquaplanning begint ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Een kleine greep uit de selectie van mijn foto's
Heb er nog een heleboel die ik op mijn blog zal zetten. ![]() Hopelijk vinden jullie ze wat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Wat vrouwelijk schoon mag nooit mankeren natuurlijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Mijn deel.
http://picasaweb.google.be/steve.claeys/24HZolder2008 Eerste maal voor me met men nieuwe Nikon D60. Ervoor steeds compact camera en nu dus wat serieuzer werk. Moet nog veel leren dus als je opbouwende kritiek hebt, spuw maar. PS; ze zijn wel allemaal nog niet uitgesneden, teveel werk nu effe. :-) ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
al de foto's die ik geslecteerd heb staan nu hier online
visit my website: www.poleposition.vze.com Last edited by Lender; 31-08-2008 at 21:50. |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Foto's 24 uren van Zolder, meer op www.krisgilissen.net
Foto van de G&A Mosler net na zijn crash voor de bolderbergbocht, gevolgd door een spin van de ginetta 321.
|
|||
|
|||
vervolg:
|
|