![]() |
|
|
|||
|
|||
Voorbeschouwing Racing festival Kelly Jamers
Toyota Yaris Cup
Kelly Jamers supergemotiveerd richting Francorchamps De tijd dat Francorchamps een zwart beest was voor de Zolderse amazone ligt reeds een poos achter ons. Met een vriend en mecenas als Philip Jacobs heeft Kelly duidelijk vooruitgang geboekt op de Ardeense omloop. Maar blijkbaar zat ook de concurrentie niet stil, want met haar huidige rondetijden was Kelly vorig seizoen niet weg te branden uit de top 3. “De tegenstand is moordend”, doet de Daikin-rijdster uit de doeken. “Indien iedereen op de baan blijft, is een top5 bijna utopisch. Een zesde plaats in de eerste manche zou me op de pole brengen in de tweede wedstrijd. En éénmaal mee met de eerste trein, moet ik niet veel onderdoen voor de concurrentie. Het komt er dus op aan om tijdens de trainingen zover mogelijk vooraan te staan. Misschien kan Philip me op sleeptouw nemen. Ik ga proberen om een tijd onder de 3’07” te realiseren”. Ook in het voorprogramma van de 24 Uren van Zolder was Kelly reeds in goede doen met tijden die flirtten rond de 2 minuten. Maar defecte schokdempers deden haar in het stof bijten. Kelly staat momenteel 10de algemeen en eerste dame. First Motorsport Rijkelstraat 62 3559 Zolder TEL: 011/533334 GSM: 0475/431930 www.firstmotorsport.be info@firstmotorsport.be firstmotors@online.be |
|
|||
|
|||
Ik heb er zin in..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
See u all in Francorchamps en hopen da k met ne goeien uitslag kan terugkomen... |
|
||||
|
||||
Hey Kelly,
degelijke race gereden ... see yeah !! greetzzz Tom |
|
|||
|
|||
nee gij, t was een ramp!!!
ik heb problemen met de yaris en ze geraken maar niet opgelost! het is al sinds de 24 uren zolder dat we op de sukkel zijn, er zijn zelfs al techniekers van de nederlandse cup langstgeweest om te onderzoeken wat het probleem kan zijn, maar tot hiertoe is er nog niks gevonden! Een van de dagen gaat philip met mijne yaris rijden om eens te kijken wat hij juist doet. Hij is gewoon heel moeilijk op de baan te houden, ik heb dit weekend geen yaris cup maar wel rallycross gereden. Hopen dat we in zolder terug kunnen meestrijden met de juiste wapens. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|