![]() |
|
|
||||
|
||||
Terug een F1 op de Nordschleife!
Vandaag las ik op autovisie.nl dat BMW Motorsport een demo gaat geven op de Nordschleife als dank aan de fans. Het volledige artikel(tje) kan je hier lezen.
|
|||
|
|||
Als die wagen het maar een ronde heel blijft
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Worried? Met een moderne F1 boordevol technologie is dat toch geen uitdaging zekers? De oude rotten met hun gevaarlijke ultralichte en handgeschakelde nerveuze bolides, dat was pas moed hebben
![]() |
|
||||
|
||||
Heb op een ander forum ook hierover gelezen, en daar werd ook gezegd, dat de FIA er niet echt blij mee is, en een snelheidsbeperking heeft opgelegd...
|
|
|||
|
|||
weet iemand wanneer de F1 rijd?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
sorry had specifieker moeten zijn
want het lijkt me wel duidelijk welke dag... maar weet iemand ongeveer hoe laat? vind niet meteen een timing voor het evenement |
|
|||
|
|||
F1 on the Nordschleife - 4 laps - 16:30 to 17:30
|
|
||||
|
||||
hmm, 15 minuten per rondje dus... pokketraag
![]()
|
||||
|
||||
YouTube filmpje
Ik heb een tijd gemeten van 8’35”, maar in hoeverre dat een referentie is, als je ziet dat hij op bepaalde plekken even achter die camerawagen bleef hangen enz... ) Hij is de eerste maal iets voor 17u gepasseerd, en maar 3x, geen 4x :s Voor de rest was het een fantastisch dagje ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|