![]() |
|
|
||||
|
||||
Kleine Truck-crash in Zolder,geen flauw idee van het jaar.
Ik ben op UkF1.net een crash tegengekomen met trucks juist aan de hoofdtribune,de race was stilgelegd ofzo en niet iedereen had dat in de gaten, KLIK HIER!
|
||||
|
||||
Als ik mij niet vergis, is dit dezelfde crash als waar Danny Dubois vorig jaaar over vertelde toen hij bij Qvick kwam eten met de 24u....
Hij stond er midden in :-) en ook wel *brrrr*
|
||||
|
||||
De reden dat die crash gebeurd was , gebeurde omdat ze niet reglementair in formatie aan het rijden waren bij de start . Toen werd er gezwaaid met de rode vlag vanaf post 18 , maar met kleppen rond je ogen zie je niet ver hé !!! Dus de eerste kwamen tot stilstand bij '' start / finish '' , maar de achterop komende trucks zagen niets meer van de onverbrande diesel ( zwarte rook uit de uitlaat ) en er zijn er een paar opeen gereden met gevolg dat er enkele perre totall waren en eentje zelfs de veiligheidsmuur aan de tribuneskant een tiental centimeters heeft achteruit geduwd . Vermoed dat dit gebeurd is eind jaren tachtig - begin negentig omdat ze toen nog niet zo streng waren met die roetkontrole !!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|