![]() |
|
|
||||
|
||||
Covini C6W, prototype.
Merk: Covini
Type: C6W Motor: Audi v8 4.2 liter, 380 pk Gewicht: 1150 kg Matriaal: glasvezel en koolstofpanelen Banden: voor 15" 205/45/15, achter 20" 345/25/20 Experiment met in het achterhoofd de zes-wielige F1-wagens uit de jaren '70. Concept: betere grip vooraan, meer remkracht dankzij vier remschijven (Brembo), minder kans op aquaplanning, betere stroomlijn door lager voorsteven, geringer risico bij klapband. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Foto's: www.coviniengineering.com |
|
||||
|
||||
k vind hem mooi, qua techniek kan k mij niet uitspreken...
|
|||
|
|||
Is precies niet echt gemaakt om te sturen dunkt me , volgens mij zitten de twee voorbanden vlug tegen mekaar .
|
|
|||
|
|||
Sjieke auto!
Last edited by lievke; 08-02-2004 at 17:02. |
|
||||
|
||||
Ferm voiture, wel origineel zo achter 20ers en vanvoor 15ers
![]() Ik heb mij zo ene gekocht en ben aan het wachten op de levering ervan (het gaat om het model op de achtergrond ![]() |
|
||||
|
||||
moogt ge daarmee op de weg
|
||||
|
||||
die 4 wielen vooraan verpesten de wagen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Of was het niet dat wat je bedoelde ? Anderzijds, wij zijn zo gewoon aan 4 wielen op een wagen, waarom dan geen 6? Ok het is even wennen, maar mits een goei design zou zoiets best wel eens kunnen. Tenslotte, in Engeland rijden (of reden) tientallen van die 3-wielers rond. Dąt is pas een gek zicht. Qua look is het een mooie wagen, maar of hij echt te besturen valt ? De toenmalige experimenten met de Tyrell 6wieler vielen ook niet echt mee. |
|
||||
|
||||
voor daarmee rond te rijden heb je volgens mij wel een ander rijbewijs nodig
![]() maar voor derest is het een ferme voiture, toont int begin een beetje raar met die 6 wielen maar dat geraak je wel gewoon |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|