![]() |
|
|
||||
|
||||
Ferrari - 26 januari
Misschien ben ik er wat vroeg mee, maar dit intigreert mij wel:
Quote:
Maandag weten we meer ![]()
|
||||
|
||||
Re: Ferrari - 26 januari
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
F655? Vreemde naam voor de nieuwe Ferrari, toch?
Het feit dat Schumacher z'n 6e titel haalde en Ferrari voor de 5e keer op rij de titel bij de constructeurs pakte, ... zou dat er iets met te maken kunnen hebben? Om eerlijk te zijn verontrust de snelheid van de BMW me momenteel een beetje. De McLaren doet het ook niet slecht, al klaagt men daar blijkbaar al over de te kleine monocoque. De ietwat trage ontwikkeling van Bridgestone steekt me momenteel ook wat tegen. Ik heb ontzettend veel vertrouwen in het Ferrari team, maar de zeer sterke concurentie en de trage vooruitgang van de Bridgestones baren me zorgen.
|
||||
|
||||
hij noemt niet 655
is gewoon een interne code van het team ... het blijft F2004 hoor ![]() |
|
||||
|
||||
Nummer1 - 2000:
![]() Nummer2 - 2001: ![]() Nummer3 - 2002: ![]() Nummer4 - 2003: ![]() Nummer5: - Morgen ! ![]()
|
||||
|
||||
Hier is een foto van f1racing.net. Tis misschien pure misleiding, maar het stuk boven de voorwielen intrigeert me wel, precies grote "uitsteeksels"??? Misschien iets te maken met hun speciale voorvleugel die ze al aangekondigd hebben?
Van F1racing.net: ![]() |
|
||||
|
||||
da zijn gewoon al hun antennekes , die op elke F1 staan...
ondertussen is den doek er al af. ![]() ![]() ![]() kan er iemand mij zeggen wat er zo speciaal is aan hun voorvleugel?
Last edited by marcel; 26-01-2004 at 13:48. |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Voor de rest toch ook enkele vreemde constructies. We krijgen zwaar verschillende wagens op het veld; McLaren, Williams, Renault, Ferrari. Niet toevallig 4 teams die aanspraak kunnen maken op de wereldtitel. Dit belooft echt wel een fijn seizoen te worden.
|
||||
|
||||
Die kleine Fransoos heeft ons wel bij ons pietje hé ...
speciale voorvleugel ??? Volgens mij is het een Sauber .. maar dan in het rood ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ik ben ook wel beetje teleurgesteld in de nieuwe ferrari, niet meteen grootse veranderingen, zeker niet aan die voorvleugel ![]()
|
|||
|
|||
Deze voorvleugel is blijkbaar maar tijdelijk. Volgens Ferrari zullen er grote aerodynamische veranderingen gebeuren aan de voorkant.
Quote:
|
|
||||
|
||||
1. De airbox staat VER achteruit. Vroeger begon deze ter hoogte van de hoofdsteun. Op zich wat dat al een stuk achter de helm van de piloot. Nu gaat men nog een stuk verder.
2. De airbox is redelijk laag, misschien niet spectaculair, maar als je hem afmeet tegenover de achtervleugel ... 3. De achtervleugel is groter. 4. De piloot zit ver naar achter 5. De bevestiging van de voorvleugel staat verder naar achter dan de voorbije jaren ![]() De bevestiging van de spiegel doet lage sidepods en/of een lage zithouding van de piloot vermoeden. ![]() Deze extra uitsparingen doen een bijkomende koeling van de motor vermoeden. ![]() De neusbevestiging staat ver naar achter. De afstand tot aan de wielen wordt kleiner. ![]() Ook de body-cover van de F2004 stopt vroegtijdig. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
vergelijken maar:
![]()