![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Weet er al iemand iets meer ivm de Yaris Benelux cup?
Een lijstje met de piloten voor 2004? Welke teams doen er nog mee? |
|
||||
|
||||
Heb intussen zelf reeds info gevonden ivm de Yaris Benelux Challenge.
Kijk eens op volgende site: www.yarisbeneluxchallenge.com De vernieuwde kalender met een wedstrijd op de Hockenheim ring. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb juist eens de kalender bekeken van de Yaris Benelux Challenge, en zie dat er op 12 september 2004 een race weekend plaats vind op het circuit van Colmarberg.
Heeft er al iemand ooit gehoord van een circuit dat luisterd naar de naam Colmarberg??? Ik zelf heb er nog nooit van gehoord! Hier de kalender: Datum Race Circuit Land 24.04.2004 - 25.04.2004 Internationale Races (Assen) 05.06.2004 - 06.06.2004 Spa Euro Race (Francorchamps) 26.06.2004 - 27.06.2004 Clubraces (Zandvoort) 10.07.2004 - 11.07.2004 RSG Racing Days (Assen) 07.08.2004 - 08.08.2004 GTP Weekend (Hockenheim) 11.09.2004 - 12.09.2004 Goodyear Trophy (Colmarberg) 25.09.2004 - 26.09.2004 Spa Racing Festival (Francorchamps) 16.10.2004 - 17.10.2004 Belcar Masters (Zolder) |
|
||||
|
||||
Is dat niet in Luxemburg?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Het is een testcircuit van Goodyear in Luxemburg, in vrooeger dagen werden daar vaker races gehouden. Of dat op dezelfde lay-out was als nu, weet ik niet. De link naar het circuit: http://www.ecurie-motoclub-goodyear.org Wat ik mij afvraag is hoe ze het veilig gaan maken voor een echte cuprace ![]() Er is dus niets van vangrail, zandbak of wat dan ook. Wel veel gras ![]() edit* Er is in 2004 ook een Historic FIA Grand Prix op Colmarberg, enkele klassen die we op Zolder aan het werk zien tijdens de Historic GP rijden ook in Luxemburg. Zal dus wel goedkomen met de veiligheid In 2003 heeft de British Car Trophy daar een wedstrijdje gehad, als circuit afscheiding gebruiken ze daar van die "indoor kartbaan kunststof blokken" ![]() ![]() ![]() Een foto van het gehele circuit: ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 07-02-2004 at 23:29. |
|
||||
|
||||
In 1995 heeft de Belgian Procar daar zelf nog gereden. Eric Bachelart heeft toen nog een race gewonnen in de Peugeot 405 denk ik. VT4 (die dat jaar de rechten hadden) konden van die race maar een héél korte samenvatting tonen omdat de meerderheid van het beeldmateriaal was gestolen. Even tussendoor vermelden eh
![]() |
|
|||
|
|||
Colmarberg was in de jaren '90 een vaste stek voor Belgian Procar en voor Clio Cup.
De omloop was best bestand tegen een bende gekke cup-rijders. Naastgetekende won er ooit een race voor de Belgische Clio Cup in 1995. ![]()
|
||||
|
||||
Aaaah.....de Procar.....waar is de tijd?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by pascual; 10-02-2004 at 10:31. |
|
||||
|
||||
Alle respect voor jullie Procar gevoelens, maar hier gaat het over de Yaris cup.
![]() |
|
||||
|
||||
Ok, maar juist nog iets rechtzetten, de naam Belcar komt oorspronkelijk van Belachelijk Eigenzinnig Labiel Concept Achter Racen.
![]() En nu terug naar de Yaris Cup! |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Beschouw deze post dan ook als een ernstige waarschuwing aan jouw adres, een volgende keer kan je op een ban rekenen!! Laat dit tevens een waarschuwing zijn voor iedereen die het leuk schijnt te vinden om lasterpraat te verkopen op De Paddock. Gefundeerde meningen hebben hier hun plaats, belachelijke puber-kletspraat wordt niet getolereerd. |
|
||||
|
||||
Het is nooit de bedoeling geweest om dit als lasterpraat te laten overkomen;
Mijn oprechte excuses!! |
|
||||
|
||||
Sorry aan de mensen die het niet als grap zien, we zullen vanaf nu er rekening mee houden dat dit niet mag.
Daar zie, alles eraf, en zwijg er nu over hé. Trouwen dit gaat hier over de Yaris Benelux cup, weet er nu echt niemand meer van die Yaris cup? Het lijkt me verdacht stil, rond dit onderwerp. Zijn er mensen die weten wie er gaat meerijden, en of het door gaat? Last edited by pascual; 10-02-2004 at 10:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, om jouw stompzinnige redenering even door te trekken : NASCAR en Procar zijn dus even belachelijke kampioenschappen als de Belcar ? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|