![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Op 16, 17 & 18 maart! In de eerste plaats om met de 2004 modellen van de 320i voor ETCC te testen maar ik vermoed dat net zoals vorige week in Imola (?) de M3 GTR ook van de partij zal zijn. RBM zou ook van de partij zijn met Andy Priaulx en eventueel Kurt Mollekens.
Wie gaat? |
|
||||
|
||||
Het is te hopen dat de testen dit jaar wat goedkoper uitvallen, vorig jaar ging men naar huis met een M3 GTR minder!
Als ik eens een werkgever had, die flexibele verlofkaarten in de aanbieding deed dan wilde ik wel gaan.............helaas werkt mijn baas dus niet mee. Trouwens de 17de heb ik al iets vaags voor ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Toch perfect, 17de verlof nemen: overdag naar Spa en 's avonds dat ander daar eh
![]() |
|
||||
|
||||
Dju , 17 hebk svoormiddags school
![]() 's avonds kan ik wel naar... ![]() |
|
||||
|
||||
En in Monza waren 2 GTR's. Een"oude" en een gloednieuwe.
En de 17de jaja.... |
|
||||
|
||||
mmmm okay, de 17de jaja *grinnik*
WA is er de 17de??
|
||||
|
||||
De 17de was er iets gepland bij G&A maar kan jammer genoeg niet doorgaan. Wat en de reden waarom het niet doorgaat kan je lezen in het verslag van Rrubinho
|
|
||||
|
||||
mkay.. thanks voor die verduidelijking...
in case u where wondering.. ja, ik ben ongelooflijk nieuwsgierig :-)
|
|||
|
|||
Quote:
gaat dat "....." nu door van G&A of niet??? de 17e?? want normaal ging ik ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|