![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Nico Verdonck organiseert ...
Nico Verdonck organiseert op 19 september 2004 zijn eerste grote prijs N.V.R.
Een hele namiddag racen op het outdoor circuit van Antwerp Karting in Wilrijk : Demonstratie van Nico met 125cc 12u Bijeenkomst 12u30 Briefing 13u Start chrono's 14u 1/8 finale 15u 1/4 finale 16u 1/2 finale 17u FINALE 18u Prijsuitrijking En voor diegene die het wensen: eten van 12 tot 18 uur -Ballekes met kriekskes -Spaghetti Formule pp: 60€ Formule eetmaal: 10€ Inlichtingen en inschrijving: nicoverdonck@nicoverdonck.com francisvanhove@tiscali.be www.nicoverdonck.com Last edited by Swa; 28-06-2004 at 18:03. |
#2
|
||||
|
||||
Welk circuit?
|
#3
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
Mogen we zelf niet met die 125cc rijden? Na dit weekend heb ik de 2takt smaak wel te pakken.
![]() |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
![]() zijn post is ge-edit na mijn vraag ![]() |
#6
|
||||
|
||||
idd
|
#7
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#8
|
||||
|
||||
BRON: www.nicoverdonck.com
Er zullen twee formules zijn. de eerste formule is met huur karts waarin ieder individueel rijd. iederéén zal drie sessies van 15 minuten kunnen rijden. De beste 20 tijden rijden een race van 15 minuten als Finale de prijs hiervoor bedraagt 70 € eten incl tweede formule is met eigen karts. De reglementering inzake de karts kan je hieronder lezen. Met de eigen karts rijd je een qualif van 15 minuten en een race van 1uur de prijs hiervoor bedraagt 60 € eten incl Er zijn géén geldprijzen te winnen vermits het om een steunaktie gaat voor Nico maar er zijn wel bekers te winnen. Technisch reglement. Standaard Klasse licht chassis ¢ Chassis: Competitie kart met mechanische of hydraulische remmen. ¢ Motor: Honda 200cc QHQ4 standaard uit de doos zonder enige afwijking behalve begrenzer en aanpassing klepveren met nr 1475zel-00 en verplichte bougie NGK BPR 6 ES. Gelood door Antwerp Karting, zie punt 4.7. ¢ Brandstof: Benzine wordt door Antwerp Karting geleverd. Geen additieven toegelaten, met uitzondering van kopsmering. ¢ Brandstoftank: Originele brandstoftank of centraal geplaatst (onder het stuur) ¢ Koppeling: De originele droge koppeling met een tandwiel van 16 tanden is verplicht, NORAM BE 16/219 OF NORAM 4000 16T ¢ Overbrenging: Achteraan: 80 tanden Overbrengingsverhouding 16/80 ¢ Zijbakken: Verplicht ¢ Bumper: Originele C.I.K. goedgekeurde voorbumper mag. Achterbumper moet de banden beschermen ¢ Banden: SHINKO sr 508 Vooraan: 10 x 4,50 5 Achteraan 11 x 7,10 5 GEEN REGENBANDEN of OPGESNEDEN BANDEN Toegelaten wijzigingen: gummi bougiekop Indien je nog bijkomende info wenst, aarzel niet om francis.vanhove@tiscali.be te contacteren. Eventueel een kijkje nemen op zijn officiële forum via zijn site |
#9
|
||||
|
||||
Zelfde formule als de 2x12u van antwerp karting wanneer je met eigen motor komt alle
![]() |
#10
|
||||
|
||||
Laatste dagen om in te schrijven :
nicoverdonck@nicoverdonck.com francisvanhove@tiscali.be www.nicoverdonck.com |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|