De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 03-10-2005, 15:46
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Dries, inderdaad daar heb je volledig gelijk mee er waren geen rode jassen of blauwe hemden in de buurt te bespeuren. Bewust of onbewust laten we ook in het midden (misschien ook beter zo).
Reply With Quote
Old 03-10-2005, 16:00
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Thomaske nog een klein vraagje hoeveel vingers hebt ge eigenlijk.Als ik de tijden bekijk zijn er maar 4 wagen die niet de 2.48 hebben gereden.µ
Reply With Quote
Old 03-10-2005, 16:01
Racingworld.be Racingworld.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by raceboy
mag ik dat zelf beslissen? Ik vond het de moeite waard.
Tuurlijk, beste Stijn, jij mag dat zelf beslissen. Ik ben de laatste om tegen democratische regels in te gaan. Maar op een forum mag een mens dus z'n eigen mening uiten. Het gebeurt natuurlijk in 99% van de gevallen verscholen... niet door de personen zelf ondertekend in hun eigen naam. Voor jou was Spa Racing Festival misschien wel het hoogtepunt uit de nationale autosportgeschiedenis, wie weet? Het weze jou gegund.

Voor anderen (o.a. ondergetekende dus) was deze PDL organisatie nog maar eens een flop van formaat. Als een bepaald medium (meerdere zelfs) gratis kaarten aanbiedt voor een (door organisatoren gezegd) hyperprofessionele meeting, en datzelfde medium stelt vast dat er wel degelijk zo'n 207 inkomkaartjes zijn afgedrukt (jawel, 1300 geďnteresseerden, maar die drukten de kaarten niet af..), dan weet ik genoeg.

Oh ja, ik hoor de kritieke klokken nu al luiden... Here we go... Ja maar... BTCS (heeft er niks mee te maken, maar dat zoeken diegenen die tot het slachtblok veroordeeld zijn dan nog zelf op...) is GRATIS... Ja hoor, beste luitjes, Afgelopen weekend was het ook GRATIS... Althans de algemene toegang, want voor de paddocks diende men 5 eurotjes bij te leggen. Overigens bood de zgn 'affiche' van vorig weekend internationaal spectakel... Ja mijn 'Kl..en'. (Kleurpotloden ) Een hoofdkussen ware wel degelijk welkom geweest. Het is al 21 jaartjes geleden dat ik me tijdens een wedstrijdweekend verloren voelde (21j geleden liet een liefje me in de kou staan, maar vind het in feite niet zo erg als het feit dat een organisatie ons achterwege laat )

Enfin, om dit te noteren, heb ik het ook maar ZELF beslist

Mvg,
Dries De Smet
Reply With Quote
Old 03-10-2005, 18:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Racingworld.be
Maar op een forum mag een mens dus z'n eigen mening uiten.
Nou, jij eigenlijk niet Moet ik de hele discussie weer gaan oprakelen? Lijkt me het beste dat je in het vervolg je kritiek jegens bepaalde personen en organisaties het beste in een column kunt verpakken. Die staat dan prachtig op jullie eigen site.

En nu terug naar de feiten en verhalen over deze race!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 03-10-2005, 19:15
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Racingworld.be

Een zeer triestige apotheose op een al te veel slaapverwekkend Spa Racing Festival, waarbij de toeschouwers zeer dik in de zak werden gezet via een zogenaamde fraaie 'affiche'.

Toeschouwers... waren die er trouwens? Niettegenstaande de gratis inkom (wel bijbetalen voor de paddocks ) en diverse vormen van publiciteit, schatte de persverantwoordelijke van het evenement het totaal aantal toeschouwers op zondag toch wel op zo'n 1500... , waarvan iet of wat 500 effectieve toeschouwers en een duizendtal 'team-gerelateerde' aanwezigen. Stemt tot nadenken voor de organisatoren...

Mvg,
Dries De Smet
Nee nee; een bangelijke affiche, twee schitterende racen met de mini's; en zeer aangename race met alle nederlandse excotische voertuigen; en een schitterend spannende belcar... Hoe lang duurde het voor de vette aan de leiding lag??? en op het einde nog een beetje pushen van menten; niet slecht... alle toeschouwers hadden ongelijk weg te blijven... maar natuurlijk francorchamps is geen zolder, je ziet de wagens één keer en dan moet je weer 2minuut 30 minstens wachten voor diezelfde tegen te komen...

( oké de ferrari chalenge ne die lotuskes of zoiets dikke flop )
Reply With Quote
Old 03-10-2005, 20:56
strepper strepper is offline
De Paddock Rookie

Nog een punt en dat heeft niets met de wedstrijd te maken is de samenwerking met GLPK die zeer goed verlopen is. Van GLPK waren er vrijdag al twee personen nl. Jorgen en Nick deze zich direkt thuis voelden. Zaterdag werden zij versterkt door enkele manschappen, ik denkt dat er zondag zo'n 6 man van RTM was en 5 van GLPK. Ik heb nu ook gezien hoe prof. zij werken als zij ooit mijn hulp kunnen gebruiken zeer graag dan Nu RTM zijn afscheidswedstrijd heeft gereden. RTM heeft weer laten zien dat wij tot snelste van de groep behoren en wij gemist zullen worden tijdens de koers en na de koers.
Langs deze weg wens ik zij veel succes in FIA-GT
en hoop ik dat Goossens eindelijk belcarkampioen kan worden.
Reply With Quote
Old 03-10-2005, 22:42
TYRI F1's Avatar
TYRI F1 TYRI F1 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jawaddeman
Nee nee; een bangelijke affiche, twee schitterende racen met de mini's; en zeer aangename race met alle nederlandse excotische voertuigen; en een schitterend spannende belcar... Hoe lang duurde het voor de vette aan de leiding lag??? en op het einde nog een beetje pushen van menten; niet slecht... alle toeschouwers hadden ongelijk weg te blijven... maar natuurlijk francorchamps is geen zolder, je ziet de wagens één keer en dan moet je weer 2minuut 30 minstens wachten voor diezelfde tegen te komen...

( oké de ferrari chalenge ne die lotuskes of zoiets dikke flop )

idd, die ferrari's en lotusjes waren een uitstekende gelegenheid om jurgen vd goorbergh eens lastig te vallen en om natuurlijk ff die overheerlijke wafels uit te proberen! (kan iemand mij eens dat recept door sturen?)

ik heb me zeker wel vermaakt op spa, als was het alleen al dat ze het hek niet opslot hadden gedaan aan het einde van alle races waardoor we ff 3 rondes over het circuit hebben gereden
Old 03-10-2005, 23:47
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Ik heb even grote schoonmaak gehouden. Probeer allemaal ontopic te blijven. Zelf kon ik niet aanwezig zijn in Spa, dus ik zou dan hier enkele verslagen en degelijke discussies over de races willen lezen
Old 04-10-2005, 01:08
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie

Lightbulb

Hebt ge allen met al dat gevregel hier ook al eens voorzichtig naar de uitslag in TB gekeken. Hier maakt het getwist van de plaatsbepalingen van Penders, Couwberghs en Kuismanen niet veel uit.
Dan zie je dat De Hoen / Essers de leiding over nemen in TB samen met Broodcoren / De Coster ieder 91 punten en op de 3e plaats volgt dan Josten / Hascke (Muytjens) met 90 punten.
Drie teams dus met 1 punt verschil, dat wordt nog wat in TB tijdens de Belcar Masters in Zolder de laatste race tenminste als ik hier goed tel.
Dan kan zo te zien de Mini ook niet meer in aanmerking komen voor een plaats binnen de eerste drie ?!

Last edited by El Torro; 16-12-2005 at 21:26.
Reply With Quote
Old 04-10-2005, 10:28
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
SC 1 = Contact van S&P Porsche en Qvick Ultima. Porsche OUT!
SC 2 = GPR Porsche crash in Blanchimont
SC 3 = Muytjens crasht met BMW op Post 11

Mvg...
De Pino Porsche na de klapper in Blanchimont: (oorzaak van SC2)

(ze hebben er nog heel wat werk gehad op de vanrails terug "recht" te krijgen, want ze stonden deftig krom...)

De crash van Muytjens (oorzaak van SC3) heb ik niet zien gebeuren. Toen ik er ariveerde was men aan het takelen. Maar onderstaande foto toont aan dat het een zware klapper is geweest. (Ahja, het incident heeft zich voorgedaan in de Pouhon, en dus totaal niet in de dubbele linkse zoals er te lezen was op enkele website's... )
Old 04-10-2005, 12:27
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

tiens, ik dacht altijd dat Pouhon = de dubbele linkse?
Old 04-10-2005, 12:35
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by marcel
tiens, ik dacht altijd dat Pouhon = de dubbele linkse?
klopt. Waar de BMW eraf is gegaan heeft geen naam eigenlijk. Ze noemen het soms wel is speaker's corner omdat het de enige bocht is die zichtbaar is vanuit de speaker's cabine.

Reply With Quote
Old 04-10-2005, 14:47
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Ik heb nadien in de Belcar tent gesproken met Olivier, volgens hem is de schade zeer beperkt gebleven.
Reply With Quote
Old 04-10-2005, 15:34
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Toch heeft Speakers Corner (post 11) ooit eens een naam gekregen van een dorp / stad. Maar voorlopig weet ik niet meer welke naam.
Reply With Quote
Old 04-10-2005, 15:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Eddy V
Toch heeft Speakers Corner (post 11) ooit eens een naam gekregen van een dorp / stad. Maar voorlopig weet ik niet meer welke naam.
Was een gehucht ..................Bruxelles
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules