![]() |
|
|
|||
|
|||
Dries, inderdaad daar heb je volledig gelijk mee er waren geen rode jassen of blauwe hemden in de buurt te bespeuren. Bewust of onbewust laten we ook in het midden (misschien ook beter zo).
|
|
|||
|
|||
Thomaske nog een klein vraagje hoeveel vingers hebt ge eigenlijk.Als ik de tijden bekijk zijn er maar 4 wagen die niet de 2.48 hebben gereden.µ
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Voor anderen (o.a. ondergetekende dus) was deze PDL organisatie nog maar eens een flop van formaat. Als een bepaald medium (meerdere zelfs) gratis kaarten aanbiedt voor een (door organisatoren gezegd) hyperprofessionele meeting, en datzelfde medium stelt vast dat er wel degelijk zo'n 207 inkomkaartjes zijn afgedrukt (jawel, 1300 geďnteresseerden, maar die drukten de kaarten niet af..), dan weet ik genoeg. Oh ja, ik hoor de kritieke klokken nu al luiden... Here we go... Ja maar... BTCS (heeft er niks mee te maken, maar dat zoeken diegenen die tot het slachtblok veroordeeld zijn dan nog zelf op...) is GRATIS... Ja hoor, beste luitjes, Afgelopen weekend was het ook GRATIS... Althans de algemene toegang, want voor de paddocks diende men 5 eurotjes bij te leggen. Overigens bood de zgn 'affiche' van vorig weekend internationaal spectakel... Ja mijn 'Kl..en'. (Kleurpotloden ![]() ![]() Enfin, om dit te noteren, heb ik het ook maar ZELF beslist ![]() Mvg, Dries De Smet |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En nu terug naar de feiten en verhalen over deze race!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
( oké de ferrari chalenge ne die lotuskes of zoiets dikke flop ) |
|
|||
|
|||
Nog een punt en dat heeft niets met de wedstrijd te maken is de samenwerking met GLPK die zeer goed verlopen is. Van GLPK waren er vrijdag al twee personen nl. Jorgen en Nick deze zich direkt thuis voelden. Zaterdag werden zij versterkt door enkele manschappen, ik denkt dat er zondag zo'n 6 man van RTM was en 5 van GLPK. Ik heb nu ook gezien hoe prof. zij werken als zij ooit mijn hulp kunnen gebruiken zeer graag dan
![]() ![]() Langs deze weg wens ik zij veel succes in FIA-GT en hoop ik dat Goossens eindelijk belcarkampioen kan worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
idd, die ferrari's en lotusjes waren een uitstekende gelegenheid om jurgen vd goorbergh eens lastig te vallen en om natuurlijk ff die overheerlijke wafels uit te proberen! (kan iemand mij eens dat recept door sturen?) ik heb me zeker wel vermaakt op spa, als was het alleen al dat ze het hek niet opslot hadden gedaan aan het einde van alle races waardoor we ff 3 rondes over het circuit hebben gereden ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb even grote schoonmaak gehouden. Probeer allemaal ontopic te blijven. Zelf kon ik niet aanwezig zijn in Spa, dus ik zou dan hier enkele verslagen en degelijke discussies over de races willen lezen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hebt ge allen met al dat gevregel hier
![]() Dan zie je dat De Hoen / Essers de leiding over nemen in TB samen met Broodcoren / De Coster ieder 91 punten en op de 3e plaats volgt dan Josten / Hascke (Muytjens) met 90 punten. Drie teams dus met 1 punt verschil, dat wordt nog wat in TB tijdens de Belcar Masters in Zolder de laatste race ![]() Dan kan zo te zien de Mini ook niet meer in aanmerking komen voor een plaats binnen de eerste drie ?!
Schummi: Spa-Francorchamps ist die schönsste rennstrecke der welt..... Last edited by El Torro; 16-12-2005 at 21:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() (ze hebben er nog heel wat werk gehad op de vanrails terug "recht" te krijgen, want ze stonden deftig krom...) De crash van Muytjens (oorzaak van SC3) heb ik niet zien gebeuren. Toen ik er ariveerde was men aan het takelen. Maar onderstaande foto toont aan dat het een zware klapper is geweest. (Ahja, het incident heeft zich voorgedaan in de Pouhon, en dus totaal niet in de dubbele linkse zoals er te lezen was op enkele website's... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
tiens, ik dacht altijd dat Pouhon = de dubbele linkse?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ik heb nadien in de Belcar tent gesproken met Olivier, volgens hem is de schade zeer beperkt gebleven.
|
|
|||
|
|||
Toch heeft Speakers Corner (post 11) ooit eens een naam gekregen van een dorp / stad. Maar voorlopig weet ik niet meer welke naam.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|