![]() |
|
#46
|
||||
|
||||
tja, in de gesproken taal worden voor de 180 graden daarvoor wel eens Bruxelles of Rivage gebruikt, laat ons het knikje naar links meenemen in deze benoeming of gewoon 'de linkse na de Bruxelles'
__________________
![]() |
#47
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
#48
|
||||
|
||||
off-topic: De laatste rechtse bocht van de "chicane" Le Combe heet Malmedy. (Staat ook een bordje van langs het circuit)
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#49
|
||||
|
||||
Officieel is het:
La Source, Eau Rouge, Radillion, Kemmel, Les combes, Malmedy, Rivage, Pouhon, Des Fagnes, Stavelot, Blanchimont, Busstop en weer bij La Source.
__________________
Schummi: Spa-Francorchamps ist die schönsste rennstrecke der welt..... |
#50
|
|||
|
|||
Busstop is geen officiele naam. Niet dat dit iets uitmaakt, want alleen zo is hij gekend.
Busstop is destijds door Engelse toeschouwers bedacht, maar ik zou niet weten waarom. ![]() |
#51
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#52
|
|||
|
|||
Ha, ik weet dat zo nog niet. Hangt er vanaf van waar de bus komt.
![]() |
#53
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb dit weekend samen gewerkt met Bert en ik ben er zeker van dat er zeer weinig piloten zijn die zo met hun job bezig zijn als Bert. Dat kan niet gezegd worden van het gros van de Belcarpiloten en daar is er zeker ene bij die me ne dikke bak rijd. Na een jaar afwezigheid tot de conclusie gekomen dat het een arm kampioenschap is. |
#54
|
|||
|
|||
De onboardbeelden uit de Porsche van Penders tonen duidelijk aan dat Couwberghs in de fout gaat en inderdaad onder SC heeft ingehaald.
Bewijs op www.skynet.be/pitstoptv .
__________________
www.skynet.be/pitstoptv |
#55
|
|||
|
|||
Ik wil dit niet tegenspreken. Als ze het kunnen bewijzen is 't zo. Maar is er op die beelden ook te zien dat ze op de vorige post geel zwaaide?
Mvg... |
#56
|
||||
|
||||
Hallo, hoe dom is die Couwberghs wel niet. Hij verdiend die straf dubbel en dik.
Ik kon toch een gele vlag ontwaren bij de vorige post.
__________________
|
#57
|
|||
|
|||
Quote:
De eerste SC-melding werd gegeven in de eerste rechtse van Stavelot. Bij nauwkeurig visioneren van het beeld zie je de baanpost het bord omhoog steken en de gele vlag geven. Ik neem aan dat Couwberghs op dat moment ongeveer in het spoor zit van Penders. Wachtend op het moment om Penders voorbij te gaan, vol geconcentreerd op de Porsche van Penders en niet op de baanposten langs de weg. Na Stavelot haalt Couwberghs dan in, na 3 posten met geel en SC ... Couwberghs heeft een fout begaan en zal ook in beroep 30 seconden straftijd krijgen. Een autosporter is ook maar een mens. PS. Je maakt zelf ook een fout. Niet "hij verdiend", maar "hij verdient". ![]()
__________________
www.skynet.be/pitstoptv |
#58
|
|||
|
|||
Typische opmerkingen over het zien en niet zien van gele vlaggen. Indien je, zoals Peter zegt, vlak achter een wagen hangt en deze wil inhalen kan het best zijn dat je een gele vlag niet ziet (of pas als het te laat is).
Maar, en hier komt natuurlijk de hamvraag, wie bewijst dat je het wel of niet zag? Als rijder zou je het namelijk moeten zien. Dus ligt de fout altijd bij de rijder: als rijder MOET je er voor zorgen dat je alle vlaggen en signalisaties ziet. Maar het is meestal een kwestie van wat men WIL zien in plaats van wat men KAN zien. Een veel voorkomend probleem tegenwoordig. Heeft ook veel te maken met de mentaliteit van ik ben (vul zelf in)rijder en daarom gelden voor mij andere wetten. |
#59
|
||||
|
||||
Was het niet mogelijk geweest om gelijk na het inhalen de positie terug te geven? Lijkt me toch dat hij toen hij Penders voorbij was die vlaggen wel zag? Maja, al met al is het gewoon een normale straf, of er nu opzet in het spel was of niet.
|
#60
|
|||
|
|||
Hmm, normaal meng ik me niet in zulke discussies, maar nu kan ik het even niet laten.
JPM, "dom" ben je niet als je een bloeiende zaak hebt, die tot één van de beste in haar soort gerekend wordt, althans in Vlaanderen. "Dom" ben je ook niet als je racet op de manier waarop de door jou aangesproken piloot het doet. "Dom" ben je niet als je een passie voor autosport jarenlang weet te voeden door telkens weer een zitje op te eisen, zowel op onverhard als op circuit. "Dom" ben je niet als je een kleine vergissing maakt, die dan ook perfect bestraft kan en waarschijnlijk zal worden. "Dom" ben je niet als je na een duidelijke split tussen twee partijen nog bij allebei over de vloer kan komen. Daarvoor heb je bepaalde kwaliteiten nodig. "Dom" ben je niet als je ondanks de doorgaans lovende kritieken met je beide voeten op de grond blijft staan, en bovenal een vriendelijke en open mens blijft. Om alle misverstanden te vermijden, ik sta niet dichter bij de betreffende piloot dan de gemiddelde depaddock.eu'ter. Maar als je bekijkt hoe hoog met sommige andere "sterpiloten" wordt opgelopen, kan ik het niet laten om het bij gelegenheid ook eens op te nemen voor een echt talent. Met oprecht vriendelijke groet, J. Last edited by djwaard; 05-10-2005 at 12:54. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|