De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-10-2005, 13:06
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

djwaard, ben het volledig met je eens over de persoon Bart en over zijn rijders kwaliteiten kunnen we alleen maar zeer positief zijn.
Reply With Quote
Old 05-10-2005, 17:31
extricationhunk extricationhunk is offline
De Paddock Rookie

Ik vind het langs een zijde laf van lamot en penders. Na die 3 of 4 schitterende prestaties die, ze vooral in mijn opzicht, aan bart te danken zijn, hem dan gaan aanklagen... laf. Waarom? omdat bart eens vooruit kan in het o zo moeilijke wereldje? Niet te min moeten natuurlijk de regels gerespecteerd worden.
Reply With Quote
Old 05-10-2005, 18:27
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by extricationhunk
Ik vind het langs een zijde laf van lamot en penders. Na die 3 of 4 schitterende prestaties die, ze vooral in mijn opzicht, aan bart te danken zijn, hem dan gaan aanklagen... laf. Waarom? omdat bart eens vooruit kan in het o zo moeilijke wereldje? Niet te min moeten natuurlijk de regels gerespecteerd worden.

Ik vindt het woord laf niet echt van toepassing, zowel Frans als Rudi hebben veel respect voor Bart en anders om ook. En na dit voorval ben ik er zeker van dat dat nog zo is. Ik kan best begreipen waarom ze een klacht indienen, het gaat hier wel om de algemene titel waar ieder puntje van groot belang is.
Reply With Quote
Old 05-10-2005, 21:35
extricationhunk extricationhunk is offline
De Paddock Rookie

dat begrijp ik, maar wie heeft daar mede voor gezorgd? hoedanook het is en blijft natuurlijk een fout van bart... Een fout die hij niet snel meer zal maken me dunkt.
Hoe komt het in feite dat bart van team verandert is? was dit eenmalig?
Reply With Quote
Old 05-10-2005, 23:05
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Als dat eenmailg is weet ik niet maar Bart is wel een zeer graag geziene gast bij vele teams. En om in beroep te gaan wwas geen keuze van Bart maar wel van Bert.
Reply With Quote
Old 05-10-2005, 23:06
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

excuses voor de ongenuanceerde uitspraak. Ik neem bij deze mijn woorden terug.
Reply With Quote
Old 05-10-2005, 23:29
djwaard djwaard is offline
De Paddock Rookie

Bijzonder sportief
Reply With Quote
Old 06-10-2005, 12:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wat betreft de crash van GPR/Dumaery en Xerox Corvette.............zijn die het gevolg van de aanpassingen aan het circuit vanwege de F1? De wagens komen terecht op het spekgladde natte groene asfalt aan de rechterkant van Blanchimont, spinnen en knallen vervolgens links in de vangrails. In vroeger dagen toen er nog grind en gras lag ging niemand daarover heen........met als gevolg geen crashes

Spa is een F1-veilig circuit maar niet voor andere vormen van autosport.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 06-10-2005, 13:04
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Wat betreft de crash van GPR/Dumaery en Xerox Corvette.............zijn die het gevolg van de aanpassingen aan het circuit vanwege de F1? De wagens komen terecht op het spekgladde natte groene asfalt aan de rechterkant van Blanchimont, spinnen en knallen vervolgens links in de vangrails. In vroeger dagen toen er nog grind en gras lag ging niemand daarover heen........met als gevolg geen crashes

Spa is een F1-veilig circuit maar niet voor andere vormen van autosport.
Groen = verf, verf bij regen = glad. Dat hoort elke coureur te weten, of het nou F1 of GT is.

Ik ben echter met je eens dat het asfalt ipv grind niet overal beter is. De GLPK crash op Spa afgelopen zomer had bijv. volgens mij een stuk minder schade veroorzaakt als daar gewoon grind had gelegen.
Reply With Quote
Old 06-10-2005, 13:37
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Eigenlijk fout, die verf moet van een bepaalde FIA reeks stammen met keuringen enz.
Men mag niet zo maar eender welke verf op de baan kwakken, idem voor de witte lijnen. Deze verven zijn "schuifbestendiger" dan normale verven.
Het blijft natuurlijk een typisch belachelijk FIA idee.

Zwart: dient om op te rijden, al de rest afblijven aub. Maar dat is voor de hedendaagse pilootjes te veel gevraagd. Vroeger hadden we baan, een beetje gras en dan: BENG! Maar je had wel respekt voor de bochten.

Euh Mark, vroeger met grindbak op Blanchimont gingen ze er net zo oerend hard af aan de linker zijde.
Reply With Quote
Old 06-10-2005, 14:45
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

ik kan je verzekeren dat je zelfs bij onze fun cup met 130pk sowieso wielspin krijgt als je de witte lijnen in de regen raakt! Dan mag het nog speciale verf zijn, spinnen doet dat direct lijkt me!
Old 06-10-2005, 18:02
TT Racing TT Racing is offline
De Paddock Rookie

Vandaag het bericht gekregen dat GLPK hun beroep tegen onze klacht intrekken.
Reply With Quote
Old 06-10-2005, 18:24
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by TT Racing
Hiermee wordt ook de discussie hieromtrent op dit forum gesloten
Reply With Quote
Old 06-10-2005, 18:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Eddy V
Euh Mark, vroeger met grindbak op Blanchimont gingen ze er net zo oerend hard af aan de linker zijde.
Idd, maar ik denk het aantal ongevallen per gereden "Blanchimont-kilometer" nu een stuk hoger ligt.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 06-10-2005, 19:26
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by TT Racing

Dat is pas schitterend nieuws dan hebben we zeker een spetterend feestje na de laatste manche. En niet de discussie wie nu eindelijk kampioen is.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules