![]() |
|
|
|||
|
|||
djwaard, ben het volledig met je eens over de persoon Bart en over zijn rijders kwaliteiten kunnen we alleen maar zeer positief zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik vind het langs een zijde laf van lamot en penders. Na die 3 of 4 schitterende prestaties die, ze vooral in mijn opzicht, aan bart te danken zijn, hem dan gaan aanklagen... laf. Waarom? omdat bart eens vooruit kan in het o zo moeilijke wereldje? Niet te min moeten natuurlijk de regels gerespecteerd worden.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vindt het woord laf niet echt van toepassing, zowel Frans als Rudi hebben veel respect voor Bart en anders om ook. En na dit voorval ben ik er zeker van dat dat nog zo is. Ik kan best begreipen waarom ze een klacht indienen, het gaat hier wel om de algemene titel waar ieder puntje van groot belang is. |
|
|||
|
|||
dat begrijp ik, maar wie heeft daar mede voor gezorgd? hoedanook het is en blijft natuurlijk een fout van bart... Een fout die hij niet snel meer zal maken me dunkt.
Hoe komt het in feite dat bart van team verandert is? was dit eenmalig? |
|
|||
|
|||
Als dat eenmailg is weet ik niet maar Bart is wel een zeer graag geziene gast bij vele teams. En om in beroep te gaan wwas geen keuze van Bart maar wel van Bert.
|
|
||||
|
||||
excuses voor de ongenuanceerde uitspraak. Ik neem bij deze mijn woorden terug.
|
|||
|
|||
Bijzonder sportief
![]() |
|
||||
|
||||
Wat betreft de crash van GPR/Dumaery en Xerox Corvette.............zijn die het gevolg van de aanpassingen aan het circuit vanwege de F1? De wagens komen terecht op het spekgladde natte groene asfalt aan de rechterkant van Blanchimont, spinnen en knallen vervolgens links in de vangrails. In vroeger dagen toen er nog grind en gras lag ging niemand daarover heen........met als gevolg geen crashes
![]() Spa is een F1-veilig circuit maar niet voor andere vormen van autosport.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben echter met je eens dat het asfalt ipv grind niet overal beter is. De GLPK crash op Spa afgelopen zomer had bijv. volgens mij een stuk minder schade veroorzaakt als daar gewoon grind had gelegen. |
|
|||
|
|||
Eigenlijk fout, die verf moet van een bepaalde FIA reeks stammen met keuringen enz.
Men mag niet zo maar eender welke verf op de baan kwakken, idem voor de witte lijnen. Deze verven zijn "schuifbestendiger" dan normale verven. Het blijft natuurlijk een typisch belachelijk FIA idee. Zwart: dient om op te rijden, al de rest afblijven aub. Maar dat is voor de hedendaagse pilootjes te veel gevraagd. Vroeger hadden we baan, een beetje gras en dan: BENG! Maar je had wel respekt voor de bochten. Euh Mark, vroeger met grindbak op Blanchimont gingen ze er net zo oerend hard af aan de linker zijde. |
|
||||
|
||||
ik kan je verzekeren dat je zelfs bij onze fun cup met 130pk sowieso wielspin krijgt als je de witte lijnen in de regen raakt! Dan mag het nog speciale verf zijn, spinnen doet dat direct lijkt me!
|
|||
|
|||
Vandaag het bericht gekregen dat GLPK hun beroep tegen onze klacht intrekken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is pas schitterend nieuws dan hebben we zeker een spetterend feestje na de laatste manche. En niet de discussie wie nu eindelijk kampioen is. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|