De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-10-2005, 10:22
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Heeft Nigel Greenshall die niet gekocht? Of rijdt hij daar gewoon 1x in de zoveel tijd in?
Reply With Quote
Old 18-10-2005, 13:06
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Ik geloof dat de eigenaar iemand anders is. Greensall is niet iemand die geld uitgeeft om te racen, de ervaring doet het voor hem. Een gelukzak eigenlijk.
Reply With Quote
Old 18-10-2005, 16:31
PILOT's Avatar
PILOT PILOT is offline
De Paddock Rookie

De mini die meedraait in de Britcar, komt inderdaad meestal aan de start met Nigel Greensall. De wagen wordt gerund door Chad Racing waar Nigel deel van uitmaakt ( en die trouwens ook nog verschillende andere types van wagens onder hun vleugels hebben).
Dat Nigel een gelukzak is zou ik niet zo zeggen. Hij is een getalenteerd piloot die van zijn toenmalige hobby zijn beroep heeft gemaakt... voor velen een droom voor sommigen een realiteit. De mini die meedraait in de Britcar is de geevolueerde versie van de eerste die Erik ooit bouwde ( en waarmee hij steeds voorin meedraaide) en die nu bij Daikin zit met Alexandra en Vanina ( die dit WE wordt vervangen (nu ja) door Caroline.
Old 19-10-2005, 15:25
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by PILOT
De mini die meedraait in de Britcar is de geevolueerde versie van de eerste die Erik ooit bouwde ( en waarmee hij steeds voorin meedraaide) en die nu bij Daikin zit met Alexandra en Vanina ( die dit WE wordt vervangen (nu ja) door Caroline.
Wat wilde hiermee zeggen?
Old 19-10-2005, 18:16
PILOT's Avatar
PILOT PILOT is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by ICEMAN
Wat wilde hiermee zeggen?

Ik wil hier ten eerste alleen maar mee zeggen dat het me logisch lijkt dat als Erik een nieuwe Mini moest bouwen, hij geleerd heeft uit zijn fouten en dus alle kleine en grote akkefietjes heeft trachtten op te lossen. Ten tweede is het zo dat de Mini die momenteel in Belgie draait weinig of geen ontwikkelingen heeft ondergaan en dus uiteindelijk nog steeds in de oorspronkelijke basisconfiguratie rijdt. Ten derde vindt ik Caroline een leuke meid, maar het moet gezegd, hoewel ze talent heeft, ze heeft niet de ervaring van Vanina. uit een separate Post van Peter de Sonneville verneem ik ondertussen dat Caroline niet zal rijden.
Hopelijk is dit een antwoord op jou vraag
Old 20-10-2005, 08:49
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Pitstop.tv meldt dat David Saelens zal aantreden op de Accent Porsche GT3 van Philip Cracco.

Mvg...
Reply With Quote
Old 20-10-2005, 12:32
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Die Celebrity race vd Legends, werpt ook zijn vruchten af richting Belcar ja.
Duez zou ook aantreden op een GTB Porsche. Op racingworld.be gelezen dacht ik.
Old 20-10-2005, 20:43
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Vandaag heeft Frank Hahn getest met de Gillet Vertigo van MRS Team. Ik veronderstel dat hij dan ook dit weekend de tweede piloot zal worden naast Van Vaerenberg...
Old 20-10-2005, 21:02
vince's Avatar
vince vince is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Pitstop.tv meldt dat David Saelens zal aantreden op de Accent Porsche GT3 van Philip Cracco.

Mvg...
Die Porsche is nu toch van L. Van Moerkerke?????
Reply With Quote
Old 21-10-2005, 00:19
P De Sonville P De Sonville is offline
De Paddock Regular

Neen, Cracco heeft de Porsche verhuurd aan Van Moerkerke voor de 24 Uren na diens crash met de Russell-Porsche
Reply With Quote
Old 21-10-2005, 00:57
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by P De Sonville
Neen, Cracco heeft de Porsche verhuurd aan Van Moerkerke voor de 24 Uren na diens crash met de Russell-Porsche
Ah ik dacht dat Cracco de Porsche had verkocht en na de 24u terug had gekocht
Reply With Quote
Old 21-10-2005, 11:19
vertigo123 vertigo123 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Vandaag heeft Frank Hahn getest met de Gillet Vertigo van MRS Team. Ik veronderstel dat hij dan ook dit weekend de tweede piloot zal worden naast Van Vaerenberg...

Op donderdag 20/10/2005 hebben we getraind op Zolder en Frank Hahn heeft hierbij dan ook zijn eerste rondjes afgelegd en alles is verliep vlekkeloos.
Maar toen Johan Van Vaerenbergh instapte en 2 rondjes later niet meer binnengeraakte sloeg het noodlot toe.

Als hij eindelijk binnengesleept werd kwamen we tot de conclusie dat een klein dom kl“é’è§èçéàé”te , fu’§”éè§ing lagertje van een meelooprolletje van de distributieriem het begeven had dit kost ongeveer 20€ voor alle duidelijkheid.
Maar dit heeft tot het gevolg dat de motor compleet in de soep is gedraaid.
We hebben nog naar onze huistuner Elligi Motori gebeld maar daar stond spijtig genoeg geen tweede motorblok klaar.

We hebben dan alles terug ingeladen en zijn terug naar huis gegaan waar we een weekendje gaan niks doen!!!!!!!!!!

www.mrsteamleuven.be
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules