![]() |
|
|
View Poll Results: | |||
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% | |
Voters: 0. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Of Flavio?
Uit stoddart zijn mond had dit ook wel kunnen komen ![]() Maar hij is geen teambaas meer. |
|
||||
|
||||
Norbert Haug misschien? wie was teambaas van het Mercedes Le Mans team, toen Schumi daar reed?
|
||||
|
||||
Ik hoop op Kimi,hij verdiend het,hij is snel,en de ferrari toch wel betrouwbaar,Alonso,misschien..Massa,de derde hond voor het been.
![]() Last edited by schumivill; 25-11-2006 at 02:13. |
|
||||
|
||||
Misschien moet de poll maar overgedaan worden nu blijkt naar wie het tweede McLaren zitje gaat...
|
|
||||
|
||||
Alsof Hamilton kampioen gaat worden
![]() |
|
||||
|
||||
Kimi wordt kampioen, I hope
![]() |
|
||||
|
||||
Raikkonen zal zich minder snel aanpassen aan de Ferrari dan Alonso aan de McLaren.
Massa maakt nog te veel fouten.
|
||||
|
||||
Wie wordt wereldkampioen F1 in 2007?
Kijk eens wat ik hier nog tegenkom... Misschien toch eens tijd voor een nieuwe poll?
![]() |
|
||||
|
||||
Het is toch een verrasing
![]() |
|
||||
|
||||
hamilton
Ik denk dat hamilton een grote kans maakt als hij zo constant blijft rijden....
ik vind hem personelijk een super talent, niet roekeloos en zeer geconcentreerd, volgens mij is het ook iemand die met zijn voetjes op de grond blijft en een zeer harde werker. vinnie ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zal maar een nieuwe thread starten, shame on me!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|