![]() |
|
|
||||
|
||||
GLPK duikt op in TV-serie “Witse”
Quote:
Intresant voor de autosport om zo voor een groot publiek (1.5mijloen) aan bod te komen. En natuurlijk ook goed voor GLPK en hun Sponser's. Ik kijk er alvast naar uit, zeker als je de inhoud leest van het artikel hoe het scenarie er ongeveer zal uitzien ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 05-12-2006 at 22:57. |
|
||||
|
||||
Misschien gaat het wel over die k*tzakken van Ixtrack
![]()
|
||||
|
||||
X-trac
![]() Zou wel grappig zijn. ![]() "Thomas en het gestolen pitbord"
|
||||
|
||||
Quote:
valt wel op dat GLPK in 2006 toevallig sponsoring voerde van "SPORZA" ... Geen nood dus dat deze sponsor een discutabele achtergrond heeft (alhoewel... ![]() Toch weer gratis reclame voor CZ, GLPK, piloten en hun sponsors |
|
||||
|
||||
Als het lijk in het riool verdween ken ik de dader
![]()
|
||||
|
||||
Vandaag eventjes een bezoekje aan de set gebracht:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Bert z'n helm is ook serieus veranderd...
Toffe foto's, Brecht! |
|
||||
|
||||
Vandaag ben ik te weten gekomen dat mn leraar Nederlands en Engels een gastrol heeft gespeeld tijdens de opnames gedurende de voorbije dagen...
![]()
|
||||
|
||||
Wat een lelijk design. Ontbreekt em totaal aan enig karakter en identiteit. Waar zit de personal touch van Bert hier ? Ik zie het in ieder geval niet?
|
|||
|
|||
opnames in mono???
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
De helm, idem de C5-R mocht volgens mij niet voorzien zijn van reclame. Dit voor de opnames! Mvg... |
|
|||
|
|||
Het DESIGN van de gillet was ook niet schitterend gisteren. Hier ontbreekt blijkbaar ook een persoonlijke touch.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vind Bert (van de achterkant gezien) net een Mars-mannetje. En over de livery's...wat is dat toch? Men zit nog in de test-fase...en niet alles is al rond. En de definitieve livery is waarschijnlijk ook nog niet eens af... Dat moet pas af zijn voor PK Carsport op 12 maart tijdens de presentatie in de Versuz. In dit topic wordt 'geklaagd' over de livery van wat wagens...maar de PSI - Corvettes vond ik in Nogaro ook erg kaal...en die Saleen die daar reed was wel erg blauw....en daar hoor je niemand over!!! Over Bert, mijn eerste gedacht was wel "Jeetje een goud kleurige helm..." |
|
||||
|
||||
En Siemens in reuzeletters is natuurlijk geen reclame?
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|