![]() |
|
|
||||
|
||||
http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=5212
te hopen zien we die volgend jaar in het wtcc of btcc ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ik weet niet zeker of dit eentje uit de btcc 2001 is, tis is een s2000 alfa en heeft ook een nieuwere neus..
hij is trouwens nieuw staat er in het artikel.. |
|
||||
|
||||
Nieuwe neus is zo aangepast, de uitbouwingen aan de zijkant zijn typisch oude-btcc-reglement. Misschien is hij aangepast om in het S2000 mee te mogen doen, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het competatief is.
|
|
|||
|
|||
Aan de deurdrempels te zien is het inderdaad een BTCC wagen.
|
|
||||
|
||||
AP-remmen waren verplicht btcc materiaal(anders zit er brembo op 'n Alfa !), zo ook achterspoiler, etc. = gewoon ex. GA btcc-car met nieuw"smoeleke" .
|
|
||||
|
||||
er staat onder tussen 1 van de chevy's van maurer te koop..
zullen ze verdergaan als team met 1 wagen ?? bastuck (wat dit seizoen met de 2de chevy reed) rijdt volgend jaar met een kissling astra in de adac procar.. maar gaan ze die 2de chevy dan verkopen.. te hopen houden ze de andere toch en maken ze hem een beetje up to date zodat ze met radermecker misschien nog eens wat wtcc kunnen rijden... |
|
|||
|
|||
Quote:
Dus Farfus komt uit voor BMW Team Germany ipv Team Brazil. Quote:
Vanwege TV coverage betwijfel ik of dit een goed idee is. Bovendien is er ondanks de extra tijd tussen de races voor de teams geen extra tijd om aan de wagens te werken. Last edited by FIRE; 29-12-2006 at 16:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Huisman was nooit in de running voor dat stoeltje, die zit nog steeds te hopen op een 2e RBM stoeltje. En het lijkt er op dat als dat stoeltje er gaat komen het dan gaat tussen hem en Goransson.
|
|
||||
|
||||
Spanjaard Felix Portiero word teamgenoot van Zanardi bij het BMW Team Italy-Spain voor een full seizoen wtcc!
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zoas Yvan Muller vorig jaar dat was ook een "leerjaar".
|
||||
|
||||
Quote:
Buiten het fijt dat hij nog enkele circuits gaat moeten leren kennen, lijkt me de WTCC dan ook bijna op maat geschreven voor hem. Ik ben alvast heeeeel benieuw hoe hij het gaat doen. |
|
|||
|
|||
Terting misschien in STCC met officiele Audi team KMS.
Bron: http://www.touringcartimes.com/news.php?id=921 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|