![]() |
|
|
||||
|
||||
Oranje cabines voor wat?
|
|||
|
|||
VIP-ruimte voor de marshalls?
![]() Nee, volgens mij is het wel degelijk een VIP ruimte (op de 3D beelden zijn daar zo van die witte punt-tentjes over als ik mij niet vergis)
|
|||
|
|||
dat zijn toch geen oranje cabines he, dat is een traphal.
|
|
||||
|
||||
![]() Aan de pitmuur kunnen ze al beginnen breken volgens mij.....Dat hele hekwerk..Waar zijn de doorgangen voor de verschillende teams richting hun gantry ??? Het zal maar een van de zovele dingen zijn die mislopen daar in Spa.... ![]()
|
||||
|
||||
Het lijkt alsof er een fout gemaakt is, maar eigenlijk is er niks aan de hand.
Als je goed kijkt, zie je dat er per team een doorgang is voorzien. En er zijn toch twee of drie 'gantry's' per team? Dan zal er niemand voorbij de monitors van een concurrerend team moeten wandelen om bij z'n eigen makkers te komen.. ![]() Wat loopt er volgens jou nog allemaal mis? Je bent niet echt optimistisch.. ![]() Voorts, weet er iemand of de (toekomstige) tribune aan de overkant van het pitcomplex een permanente tribune wordt? --------------------------------------------- - Nieuwe muur aan de binnenkant van Blanchimont; wat is hiervan de bedoeling? ![]() -Het pitcomplex staat er volledig! We missen waarschijnlijk nog enkele details, maar volgens mij kunnen ze weldra aan de tribune beginnen! ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Als er hier een auto in knalt moeten er geen reparatie werken gebeuren zoals bij een vangrail. Dit komt ten goede van het tijdsschema.
Mvg... |
|
||||
|
||||
ik wist niet dat er zoveel wagens langs de binnenkant van Blanchimont eruit gaan?
|
||||
|
||||
Als er achteraan iets afbreekt ga je bijna altijd aan de binnenkant de muur in gaan.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
http://media.putfile.com/spa24h1
zal het erger zijn bij een betonnen muur? hoe zat dat eigenlijks toen met de Barwell DBRS9? was die ook tegen de muur gegaan of was daar een auto vol in gegaan? |
|
||||
|
||||
Een betonnen muur is gewoon sterker, vangt de klappen beter op.
De Chicane en La Source zijn (zo goed als) geasfalteerd: bron: autosport.be |
|
||||
|
||||
Wat is eigenlijk het eerste grote treffen in Spa op het nieuwe circuit ?
|
||||
|
||||
Quote:
MEI 18, 19, 20 Bikers Festival 25, 26, 27 Porsche Club Francorchamps JUNI 2, 3 Spa Italia 9 12 Heures de Spa BTCS ... ... EDIT: http://www.spa-francorchamps.be/nl05...calendrier.php |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|