![]() |
|
|
||||
|
||||
2007 was der een schoon voorbeeld van. Duidelijker kon NIET.
![]() |
|
||||
|
||||
En dat ligt ook in 2007!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
DSC wordt naast op SBS6 (op zondagen rond het middaguur) inderdaad ook op Motors TV uitgezonden. Via SBS6 (zender voor het grote publiek, zoiets als VT4 in Belgie?) bereikt men het gewone publiek (of doet althans een poging dat publiek te bereiken) en via Motors TV bedient men de internationale liefhebbers. Nu weet ik niet hoe commerciele TV in Belgie werkt maar in Nederland kan men een programma op de buis brengen als men maar betaald.
Last edited by FIRE; 09-02-2009 at 21:23. |
|
||||
|
||||
Last edited by ICEMAN; 09-02-2009 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Kan iemand zich verplaatsen in Kumpen? De beste man rijdt al jaren in de Belcar en FIA GT en is daar een bepaald nivo gewend. Door diverse redenen loop de kwaliteit van Belcar (nu SRO geheten) sterk achteruit. FIA GT blijft haar aantrekking behouden.
De vooruitzichten voor BGTC 2009 zijn tot op heden povertjes te noemen..........is het dan gek dat die man geen intresse toont in BGTC? Lijkt me niet meer dan logisch............ Heeft iemand van jullie zin om geld en moeite te steken in een klasse die de uitstraling van een dood paard heeft? Ik niet in ieder geval.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mss is het wel omdat hij teveel "concurrentie" heeft. |
|
||||
|
||||
BGTC wordt dit jaar uitgezonden op exqi en de regionale zenders
bron: autosport.be
|
||||
|
||||
kan je aub is stoppen emt die insinuaties? Als je een probleem hebt met de persoon Kumpen dan vecht je het maar elders uit maar niet hier.
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Er zijn er die ook insinueren dat het niveau van het BGTC kampioenschap laag is... Treedt daar dan ook tegenop.
|
|
||||
|
||||
Komaan zeg... Dit is toch echt flauwekul.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik wil alleen maar aanduiden dat Longin/Kumpen het de laatste jaren moeilijker & moeilijker hebben met het behalen van de titel omdat er nu meer strijd is dan in de tijd van de GT1's. Maar blijkbaar denke sommige dat ik een "Kumpen" probleem heb...
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het normaal is dat we naar een GT3 en GT4 tijdperk zijn gegaan.
Alleen maar om de kosten te drukken en spanning te brengen. Nu vechten er teminste meer dan 2 teams voor de titel. Als gt3 een probleem is voor kumpen gaat die tog pech hebben vroeg of laat gaat het tog die richting uit. En zo dramatisch is het rijderveld nu ook weer niet tegen over andere landen (buiten Frankrijk) In engelland rijden ze ook maar met 20 wagens. |
|
||||
|
||||
Quote:
BGTC - GT3 blijft voor mij een non-event waar je nooit de grote massa voor gaat kunnen warmmaken. |
|
||||
|
||||
Maar voor de rest trekken ze ook niet naar het circuit. Belgie is gewoon geen motorsport land.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|