![]() |
|
|
||||
|
||||
En wat zou er nog komen van US F1 en vooral Campos, het blijft toch maar heel stil rond deze teams, ondanks dat US F1 wel nog maar pas Lopez als rijder aankondigde.
Moest 1 van de teams Bahrein niet halen, er staat in alle geval een kandidaat klaar. Stefan GP test einde februari en ze zouden zelfs afreizen naar Bahrein!
|
||||
|
||||
Idd, het blijft akelig stil rond die 2. Ben echt benieuwd. Heeft Stefan GP dan wel 2 piloten onder contract?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben benieuwd. Al gaat die Stefan GP wagen volgens mij niet veel meer zijn dan de wagen waar Toyota dit jaar mee zou gereden hebben.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 02-02-2010 at 23:35. |
|
||||
|
||||
Klinkt logisch aangezien SGP het ontwerp van Toyota dat bedoeld was voor 2010 heeft.
|
|
||||
|
||||
Dat is geloof ik nog het minste probleem, er loopt altijd wel een of andere GP2 piloot rond die met dispensatie mag starten
![]() Wat betreft Campos, dat lijkt het slachtoffer te worden Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Het ziet er dus naar uit dat Campos er niet by zal zijn?
|
|
||||
|
||||
Wegens financiele redenen zou sauber de teamnaam van vorig jaar behouden, dus BMW sauber f1. En dat terwijl ze met ferrari motoren rijden
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ze kunnen gebruikt worden om zowel absolute druk als de dynamische druk te meten. Met een pitotbuis kan dus zowel snelheid als absolute druk gemeten worden. Bij vliegtuigen zijn er meestal naar mijn weten altijd 2, waarvan 1 voor absolute druk en 1 voor snelheid. (gezien de variatie van absolute druk naargelang hoogte zou de snelheidsmeting anders waardeloos zijn)
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
de Virgin, voorlopig de knapste livery
![]()
Last edited by marcel; 03-02-2010 at 14:36. |
|
||||
|
||||
En ook een zeer mooie wagen
![]() |
|
||||
|
||||
Wat een verademing...toch nog ééntje die de startgrid haalt die er voor mij knap uitziet qua looks en livery.
![]() |
|
|||
|
|||
Kijk dat is een mooie livery.
![]() Doet me erg aan Indycar denken. |
|
||||
|
||||
Heeft te maken met inkomsten uit televisie etc... Bernie heeft een meerjarig contract met BMW Sauber, niet met de nieuwe renstal Sauber. Dat contract wil Peter Sauber dus volledig uitzitten in plaats van een nieuw contract te onderhandelen.
Gelukkig voor de sport gaat Ferrari niet eisen dat de merknaam BMW van die wagens moet verdwijnen. |
|
||||
|
||||
Nog een nieuw gezicht voor 2010
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|