![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Winst voor de enige Audi R18 die nog in koers was, voor de 4 Peugeot's.
Prachtige 24H van Le Mans dit jaar, incidentrijk maar spannend van begin tot het einde ![]() |
|
||||
|
||||
Naar mijn mening een van de mooiste 24H van de afgelopen jaren.
Jammer voor audi dat 2 van hun wagens een nieuwe thuis op de schroothoop hebben gevonden. met de R18 heeft audi eindelijk een audi wat ook op pure snelheid de peugeots kan aanvallen. Ook een zeer knappe prestatie voor Kronos, zeker wanneer er rekeing wordt gehouden met de korte voorbereiding. De floppers van de 24h zijn in mijn ogen de officiele Aston martin's. Te hopen kunnen ze tegen volgend jaar wel een competieve wagen bouwen. |
|
||||
|
||||
Ze hebben zich belachelijk gemaakt. Hoeveel Aston Martin supporters waren er aanwezig?... Hadden ze zich teruggetrokken dan stond er een competitieve Aston GT2 (Müller-Enge-Nygaard) aan de start die het de GTE-wagens wel eens lastig zou kunnen gemaakt hebben. Tja...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De betrouwbaarheid van de Aston is inderdaad een probleem, maar de Aston van Young Driver zou veel korter bij de top gestaan hebben dan het Jota-exemplaar...
|
|
||||
|
||||
Ik had het voornamelijk over de LMP1 Aston Martin's.
|
|
||||
|
||||
Toch schrijnend dat Peugeot op het einde van dit filmpje in het groot de tussenstand in het ILMC kampioenschap vermeldt- ILMC kon hen niet schelen, enkel Le Mans telde- met een tussenstand van 103 punten voor Peugeot en 69 voor Audi en niet de uitslag van de 24 uur...
Last edited by Grig-O; 14-06-2011 at 21:52. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|