|
|
||||
|
||||
de klopt Jan, JYS is NIG
|
||||
|
||||
He he, ik weet er ook nog eens een!! (allee een stukje van vraag 19 dan...en zelfs zonder op te zoeken)Sennake zijn tip is daar wel erg simpel. Dat ziet zelfs een blinde...Als zelfs ik die oplossing kan vinden, mag dat voor jullie kwissers zeker niet moeilijk zijn he.
Chapeau mannen, want in het algemeen bak ik hier toch nooit iets van. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =---
|
||||
|
||||
Dat is dan NIG he... (en combineer die N met de post van Jan en je bent er niet zover meer vanaf... )
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nannini, de dapperste der Galliërs
jan |
|
||||
|
||||
Mijn gedacht zijde gulle er deftig mee aan't rammelen.
'k Zal dat later wel uileggen, want ik vermoed dat hier weer de vrees speelt dat de enen of de anderen er wat aan zal hebben om de vraag op te lossen. Jan. =---
|
||||
|
||||
grapjassen...
|
|
||||
|
||||
Correctie: den andere Jan heeft gelijk. 't Is nen anderen, maar niet Sandro Nannini.
Had de verkeerde race voor... Edit: Ttz. juiste race, verkeerd jaar... slecht uitgedrukt. Jan. =---
"It's for the fun." -Gilles Panizzi Last edited by Obi-Jan; 04-07-2003 at 01:37. |
|
||||
|
||||
bon, mijn antwoorden zijn binnen - zucht. Ik denk dat Huudo zijn eerste puntenverlies te pakken heeft en dat we een nieuwe leider zullen hebben... Ben deze keer ABSOLUUT niet zeker van mijn zaak. Enfin, ik zie morgen wel.
|
|
||||
|
||||
Vraag 19 heb ik, maar vraag 20, dat zal een ander paar mouwen worden. Voor mij part mogen er daar een stel ballerinas staan, veel verschil maakt het voor mij toch niet uit
|
||||
|
||||
nu heb ik nog een uurke om 1 persoon te vinden. Probleem is dat ik alle opties al ben afgegaan, maar hem niet tegengekomen ben. Nog es herbeginnen dan
|
||||
|
||||
ik heb gewoon geen kans...
allemaal niet meer van mijn tijd
Rate This Thread | |
|
|