![]() |
|
|
|||
|
|||
Mario,
Ik zal u mijn TV-schema eens doormailen. Je mag er ook nog Villa Politica, De Zevende Dag, Polspoel & Desmet, ... aan toevoegen. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Sorry, dat ik deze thread startte maar ik meende dat het de autosportliefhebber aanbelangt. De Militaire Domeinen, en dan vooral de vliegvelden zouden een welkom alternatief/afwisseling vormen voor de huidige motorsportaccomodatie. Maar uiteindelijk staan we toch nergens. Wat is er al uit voor Forum voor gemotoriseerde sporten gekomen. Men is daar al 6 jaar mee bezig en nog altijd nada noppes resultaat. We zouden beter allemaal op een lijn staan, dan kan je al eens op tafel slaan. Maar als ieder z'n eigen specifiek agenda hanteert, zal er enkel onderlinge concurrentiestrijd zijn. (Dat is net wat de Groenen willen) En dan is het binnen dit en 5 jaa volledig gedaan met auto-en motorsport in Vlaanderen. Dan zal je wel naar Dour moeten om te rijden/kijken.
|
|
||||
|
||||
Tja, ik beweer ook niet de waarheid in pacht te hebben (zeker niet in deze kwestie, want ken er omzeggens niets van), maar ik steiger wel als men met absolute waarheden afkomt, die bovendien nog in een bepaald kraam passen.
Zoals ik al schreef, zijn er ongetwijfeld wantoestanden, maar het discours dat de Walen luirikken zijn en ons geld gewoon opsouperen, is eenvoudigweg een karikatuur. Ga dat maar eens uitleggen aan iemand die zich elke dag afpeigert bij Arcelor of zo. Soit. Ik ga er maar mee stoppen, want het is hier een autosportforum.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wel jammer dat de lijst er mogelijke terreinen en circuits weer kleiner wordt. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|