De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-03-2005, 14:24
GM RACING GM RACING is offline
De Paddock Regular

Donderdag 24/03 wordt de racewagen naar Nederland gebracht bij afregel en vering constructeur "Intrax", om dat "ding" tenminste terug z'n goede baanligging van 2004 of misschien nog beter(?) terug te verkrijgen... als het niet in Belgie kan dan maar naar de buurlanden!
Ook gaat er door een ander Nederlands racingservice bedrijf werk gemaakt worden aan de lawaaidemping van de inlaat en uitlaat.
Daarna gaat de wagen 2 testsessies ondergaan waarvan 1 te Zolder en 1 te Francorchamps telkens met de mensen van "Intrax" welke verder de baanligging zullen fijntunen. (de bedrijfeigenaar is zelf piloot zodoende...)
Ik ben het kotsbeu ondertussen van al die beloftes en pseudo oplossingen welke we links en rechts te horen krijgen van een "bende prutsers" en telkens onze races verknoeien.
De wagen zal en moet probleemloos worden en zal bij de besten behoren van groep 4, zo simpel als dat.... al moet ik er steendood bij vallen! (dat laatste is een grapjen, hoor!)
Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 23-03-2005, 14:30
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Ambitie om volgend jaar met een 550 of 575 Maranello, misschien zelf een Maserati MC-12 te racen? De stickers heb je toch al

Last edited by Scapa; 23-03-2005 at 16:14.
Reply With Quote
Old 23-03-2005, 16:09
De Paddock Regular

Moest dat maar kunnen,scapa, moest dat maar kunnen, zucht....
Ben al blij dat ik privé een "paardje" heb...., en recentelijk een nieuwe "3 tand" , ik ga het houden bij gewoon wegverkeer....is al gevaarlijk en kostelijk genoeg
Het gedacht van die sjieke stickers alleen zal ook de toekomstige rondetijden verbeteren al was het maar met een bescheiden Renauke.
Doei
LUC
GM RACING
Reply With Quote
Old 23-03-2005, 22:00
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Maserati-Alfa Roméo is een aparte cel binnen de Fiat groep geworden...tip voor U Luc ? Voordeel van Ferrari & Maserati is dat ge alvast géén brembo's meer moet kopen .
Tu pars en Renault, tu retournes en vélo ...
Reply With Quote
Old 24-03-2005, 00:52
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by GM RACING
Moest dat maar kunnen,scapa, moest dat maar kunnen, zucht....
Ben al blij dat ik privé een "paardje" heb...., en recentelijk een nieuwe "3 tand" , ik ga het houden bij gewoon wegverkeer....is al gevaarlijk en kostelijk genoeg
Het gedacht van die sjieke stickers alleen zal ook de toekomstige rondetijden verbeteren al was het maar met een bescheiden Renauke.
Doei
LUC
GM RACING
Ik ga ook beginnen met een zaak in tuinmachines denk ik
Reply With Quote
Old 24-03-2005, 10:23
De Paddock Regular

Beste Scapa,
Mis man, ik verkoop geen tuinmachines..... ik ben groothandel in de onderdelen ervan voor Belgie, Nederland, Frankrijk en Luxemburg.
Ik ben al 25 jaar hard bedrijvig zodoende kan ik nu enkele vruchten plukken en ..... eindelijk leven zonder enorme bankschulden.
Je zou niet willen rijden hebben met bepaalde wagens welke ik in m'n jeugd en beginjaren gehad heb om toch maar wielen onder m'n gat te hebben

Doei
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 24-03-2005, 13:32
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Ge moet vandaag eens een garage opstarten... dan weet ge wanneer ge begint te werken maar niet wanneer ge stopt ...
Reply With Quote
Old 24-03-2005, 13:40
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Is tegenwoordig bijna overal zo...

@ Luc: niets dan respect voor mensen die het op hun eentje zo ver schoppen.
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 10:19
De Paddock Regular

Dank Scapa
Doei
Luc
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 11:02
De Paddock Regular

Door pechduivels achtervolgt !
Bij het wegbrengen van race wagen naar Nederland bij INTRAX RACE SUSPENSION heb ik het volgende meegemaakt:
* panne met m'n navigatiesysteem.
* panne op de geleende Jeep met remorque van m'n schoonbroer, de panne bestond uit te weinig olie in de automatische transmissie....zodoende ben ik de laatste welke er mee gereden heb.... boite waarschijnlijk naar de vodden ! en kostenplaatje voor mij.
* motor welke te warm liep tot 110° ! (waarschijnlijk door boite...)
heb ganse tijd met verwarming op hoogste temperatuur gereden om de motortemperatuur naar beneden te krijgen.
* Voeg daarbij nog een losgeraakte (slecht vastgesjord en mijn fout)
racewagen op de remorque. (zonder schade ...maar nipt, kon véél erger.)
* Voeg daarbij dat Nederlanders niet bepaald autosportminded zijn en me in defecte toestand me zelf niet lieten invoegen bij m'n ontelbare pechstrookbezoeken tijdens een spitsuur, een vrachtwagen heeft me zelf gedwongen een afslag te nemen welke niet de juiste was voor mij met een 25 km ommetje als resultaat om terug op de juiste weg te geraken !
Ik ben thuisgeraakt maar nippekes met die boite, ook dank zij dat er geen gewicht meer moest getrokken worden.
Moraal van het verhaal, Luc zal in de toekomst een voertuig huren welke telkens nagezien is en niet meer beroep doen op gekregen diensten.
Ik moet nog terug de wagen gaan ophalen en krijg al schrik wat mijn volgende dolle avonturen zullen worden !
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 12:20
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Het kan erger: http://forum.depaddock.eu/showthread...threadid=10262
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 13:01
De Paddock Regular

Hey Scapa, mijn pech verdwijnt dan inderdaad in het niets.... als ik deze beelden zie.
Die persoon is misschien een Nederlandse broer van mij waar ik het bestaan niet van afwist
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 13:47
Speedy's Avatar
Speedy Speedy is offline
De Paddock Rookie

@ Luc:gelukkig geen schade aan de wagen.............blijkbaar,lol,ben jij dan toch niet de beste "binder" van gans kabouterland...(inside joke) teamleden weten wel wat ik precies bedoel...

Greetz,Speedy.
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 14:06
Bugalfa's Avatar
De Paddock Regular

Luc ge moet hierover nen boek publiceren dat wordt nen bestseller . Murphy kent ge die ? Volgens mij is dat familie van u .
Reply With Quote
Old 25-03-2005, 15:00
De Paddock Regular

Hey Bugalfa, ben al aan m'n 9 ste jaar race toe. (4 jaar Funcup en 5 de jaar ZTC) - geen enkele boekenplank kan dit gewicht torsen van m'n boekdelen
Hey Speedy, dus blijkbaar ben ik niet de "beste binder van gans 't kabouterland",hé
Gelukkig niets aan de wagen....dank zij toch die éne opmerkzame autosportminende Nederlander welke me teken gaf voor het naderende onheil. (voor de Nederlandse vrienden in raceland, dit is géén aanval op jullie,hoor...tussen de Belgen zitten er ook zulke negatievelingen....)
Luc
GM RACING
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules