De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-04-2007, 14:14
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Leuke reputatie heeft Albers: "in de weg rijder"

Reply With Quote
Old 15-04-2007, 14:22
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Matig tot weinig spannende koers met redelijk voorspelbare resultaten. Alleen Alonso heeft zich een plaatsje laten afsnoepen. Voor de rest was het eigenlijk treintje rijden.

Op naar de volgende GP dan maar.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 14:26
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Vond het een mooie race. Jammer dat de superaguri 's zijn uitgevallen.
Old 15-04-2007, 14:41
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Matig tot weinig spannende koers met redelijk voorspelbare resultaten. Alleen Alonso heeft zich een plaatsje laten afsnoepen. Voor de rest was het eigenlijk treintje rijden.

Op naar de volgende GP dan maar.
Idd, 20 ronden van het einde ben ik wat anders gaan doen. Wel is het heeeel lang geleden dat er na 3 races 3 man op kop staan met evenveel punten.
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 14:51
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
inderdaad een matige race, maar het resultaat en de stand in het WK mogen er wel zijn

TOP:
-Massa: foutje goedgemaakt, niks op aan te merken. perfecte prestatie
-Hamilton: elke keer opnieuw ! Aan de leiding van het kampioenschap, idd, not bad for a rookie ! En idd, dat is 'sweet'
-Raikkonen: Deed wat hij kon. Zet hem op pole en hij wint evengoed, dus uiteindelijk telt de kwalificatie énorm hard mee bij de McLarens en de Ferraris
-Heidfeld: zalig. vooral die vreugde bij BMW, Mario Theissen op RTL...Duidelijk de beste na McLaren en Ferrari, en opgepast McLaren, want het gat wordt gedicht !
-Trulli: Die wagen is niet vooruit te branden, maar toch sprokkelt de kerel nog punten mee. Verdomd jammer dat Jarno nooit WK-materiaal onder z'n poep geschoven kreeg. Aangaande Ralfke: Op RTL hadden ze hem een vraag gesteld of hij bij de kwalificaties sneller kon. Ralfke: Ja ik kan natuurlijk sneller, maar ik had de opdracht om in mijn wagen te blijven

FLOP:
-Mag ik Alonso hier opschrijven ? Hij heeft zich toch wel laten ringeloren door Heidfeld, en zijn kwalificatie was niet echt om over naar huis te schrijven. Dat en het feit dat Hamilton hem deze keer zowel in race als kwalificatie klopte. Geklopt door een rookie, dat heb je nooit graag !
-Renault. Slechter dan vorig seizoen, dat wisten we al. Uiteindelijk toch nog een goede race van Fisichella, dus misschien plak ik hier beter het flop-label op Kovailanen. Hij heeft geen indruk kunnen maken dit seizoensbegin en mocht ik Briatore zijn, ik gaf hem nog twee races om voluit te gaan voor ik een vervanger zoek. Heeft iemand gezien trouwens hoe makkelijk die Renaults opzij gingen bij inhaalmaneuvers ? Misschien al iets té hard gewend aan blauwe vlaggen ? Tijd om wakker te worden, jongens. Je vraagt je af waar Alonso had gestaan had hij een jaartje gebleven. Hij voelde de malaise waarschijnlijk al hangen ?
-RedBull/TorroRosso: Puike race van Coulthard, goede kwalificatie van Webber, maar betrouwbaarheid is blijkbaar wat anders. Je verwacht toch meer van RedBull. TorroRosso is huilen met de pet op.
-HondaF1: Jezus Christus, wat een schandaal. In strijd met Spyker voor flop van het jaar.
-SpykerF1: Albers. Stop er eens mee. Want dit trekt gewoon op niks. Ga terug naar DTM.

Neutraal:
-Williams: strijdvaardige Rosberg en Wurz, maar uiteindelijk aan de kant gezet door de tragere Trulli (die over z'n boardradio nog 'i haven't got the speed' riep). Wat deed Rosberg trouwens bij de start, want toch wel wat posities verloren precies ?
-SuperAguri: stap voorwaarts gezet, niks daarvan. Maar BOEM deden de Honda's. Toch wel chapeau voor Davidson, die zelfs even 6des reed

3 coureurs met 22 punten, en de 4de heeft net de race van vandaag gewonnen. De komende vier races (ongeveer) bepalen welke kaart het teambestuur zal trekken, dus Hamilton en Raikkonen, sla jullie slag !

oja: 1 maand geen F1 ? Boee.

Last edited by Finish; 15-04-2007 at 14:53.
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 15:14
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Deze "race" stelde niet veel voor, Finish heeft het weer mooi samengevat zoals we dat gewend zijn (en ook verwachten )
Zelf had ik de Williamsen enkele plaatsjes hoger gegund, maar Rosberg heeft duidelijk het parcours verlengd

Het echte interessante is de huidige stand in het WK.
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 16:26
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

ik vond de race wel mooi om te volgen !!
ok, in de top 5 zagen we niet echt veel inhaal acties op de baan, maar de strategie volgen is ook wel fijn..
ferrari en mclaren zijn nu wel echt aan elkaar gewaagd ! en bmw zit helemaal niet meer veraf.. nog even en we hebben een 3 strijd !!
ik ben benieuwd nar de volgende races...
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 16:39
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ondanks de spanning in het WK een erg saaie race. Buiten wat leuke acties van de Williams & RedBull wagens, en een onverwachte inhaalactie van Heidfeld, was het treintje rijden. De rookie heeft na 3 races evenveel punten als de wereldkampioen. Hij kon er aardig om lachen die Lewis
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 18:18
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Finish View Post
-Hamilton: elke keer opnieuw ! Aan de leiding van het kampioenschap, idd, not bad for a rookie ! En idd, dat is 'sweet'
Kleine muggenzifterij: Alsonso staat nog altijd op één eh, met zijn 1e en 2e plaats.
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 18:52
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks View Post
Kleine muggenzifterij: Alsonso staat nog altijd op één eh, met zijn 1e en 2e plaats.

euh. ja. dat wist ik ook ?

ah, je bedoelt dus de 'rangschikking' van degene met hetzelfde aantal punten.
nouja, Hamilton was al drie keer net als Raikkonen present op het podium, dat vind ik toch ook meetellen

Last edited by Finish; 15-04-2007 at 18:55.
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 19:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Het viel me op dat in het begin van de wedstrijd de klantenteams sneller waren dan de fabrieken.

Red Bull sneller dan Renault
Super Aguri sneller dan Honda
Williams sneller dan Toyota

Toch opmerkelijk........

Daarnaast gezeur door presentator Olav Mol en studiogast Tom Coronel dat er maar 40.000 toeschouwers waren. Ja, en? Het gaat nog altijd om de kijker thuis en niet de mensen langs de baan. Wat beide heren wellicht vergeten is dat de zondag in die contreien een normale werkdag is. Dus dan is 40.000 nog niet eens zo gek.........en dat voor een land waar enkele jaren terug helemaal niets was te vinden van F1. Als je dan op een paar jaar tijd 40.000 mensen weet te lokken voor de snelste processie ter wereld heb je het niet slecht gedaan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 15-04-2007 at 19:21.
Reply With Quote
Old 15-04-2007, 21:52
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

vreemd, ik hoorde op RTL Television dat er meer volk was dan de vorige jaargang.
Old 15-04-2007, 23:43
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Lammens en Vermersch zeiden dat het de eerste keer was dat het uitverkocht was...
Old 16-04-2007, 07:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
Lammens en Vermersch zeiden dat het de eerste keer was dat het uitverkocht was...
Klopt, met 40.000 man is het daar uitverkocht.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-04-2007, 11:54
PugFan PugFan is offline
De Paddock Rookie

Na heidfeld vorige week rijdt nu Kubish zijn snelste ronden op de harde rubbers???
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules