De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-06-2008, 22:20
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Toch niet schoon. Hij gaat wat zegge, is er compleet van aangedaan en dan een repliek van gewelste. Jammer dat da gebeurd is.

"we gaan jullie wel vinden....."
toch wel heel ongepast. Je zou bijna niet meer durven in de auto kruipen de volgende race.
Old 10-06-2008, 22:36
Jay's Avatar
Jay Jay is offline
De Paddock Rookie

Zoals Luc het al heeft gezegd, wie in een racewagen stapt om te racen aanvaardt het risico van de sport!!!
Spijtig genoeg gebeuren dergelijk dingen nu eenmaal, maar zo een antwoord geven op iemand die zich komt verontschuldigen is helemaal ongepast!
Deze personen zouden zelf eens moeten nadenken over hun toekomst op het circuit!!!

Grtz
Old 11-06-2008, 00:28
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by S. Claeys View Post
Andy die te kijk stond in de bianchi vertelde dat Bruno ong. 50 meter achter Jakobs reed. Hij is niet eens van het gas gegaan.
Quote:
Originally Posted by team-charly View Post
wurde unser STW BMW von Bruno Vermeeren ca. 50 Meter auf der hinteren rechten Stosstange quer geschoben. Hierbei ist Bruno nicht einmal vom Gas gegangen.
Spreek niet zo goed Duits maar ik denk dat Hermann het volgende bedoelt : Bruno Vermeeren reed de BMW rechts achter, op de bumper, aan en duwde hem dwars. Hij schoof de BMW, dwars, 50 meter verder en is daarbij niet eenmaal van het gas gegaan.

Toch niet helemaal hetzelfde dan wat jij vertaalde. Alleszins als mijn vertaling juist is

C U
Reply With Quote
Old 11-06-2008, 00:34
599gtb 599gtb is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
"we gaan jullie wel vinden....."
toch wel heel ongepast. Je zou bijna niet meer durven in de auto kruipen de volgende race.
Het was meer in de zin van "er zijn er nog wel andere die u eraf zouden willen rijden" dacht ik... op zich ook niet echt sportief gedrag maar komt op hetzelfde neer

Het is precies ook of dit het enige incident was gedurende de race
Old 11-06-2008, 00:34
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Mannen, mannen rustig.
Ik ben het niet eens met Luc van dat doorlaten, maar dat doet er niet toe. Het reglement zegt dat je enkel dient door te laten bij een blauwe vlag en dan kan niet het geval zijn als je vecht voor een plaats in dezelfde ronde. (Lees punt!!). Dit is een koersfeit waar Bruno in de fout gaat en dat weet hij zelf maar al te goed. Nogmaals, geen probleem en kan gebeuren maar is wel zo. De organisatie zal hier op gepaste wijze op reageren.

Ook in voetbal gebeuren er fouten die niet altijd gemeent zijn, en daarvoor kan je ook een gele kaart krijgen. 2 x geel = rood.

De reactie van Dhr. Franssen (we spreken niet over BMW hé mannen, we hebben allen een naam gekregen) was in het heetst van de strijd en ook dat dienen we te aanvaarden.

Uitspraken als we gaan je wel vinden zijn in de DSMEC compleet ongeplaatst. Ik denk echter dat hij bedoelde: ik zal je wel vinden straks aan de toog in de OTO Bar.

2 jaar geleden ben ik ook nog naar de mannen van Surrinckx gevlogen in een woedeaanval nadat één van zijn piloten mijn Clio compleet in de prak reed. Is een momentopname en een natuurlijke reactie.

Kort samengevat: Bruno reed ontstuimig en maakte een inschattingsfout. Hij zal hiervoor van de organisatie een gele kaart krijgen net zoals sommige anderen. Hij bood zijn excuses aan zoals het een heer beaamt. Tegenpartij was boos en is ook begrijpelijk. Volgende race gaan beide heren een pintje drinken en Bruno betaald.

Case closed
Reply With Quote
Old 11-06-2008, 00:40
crosserke crosserke is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Spreek niet zo goed Duits maar ik denk dat Hermann het volgende bedoelt : Bruno Vermeeren reed de BMW rechts achter, op de bumper, aan en duwde hem dwars. Hij schoof de BMW, dwars, 50 meter verder en is daarbij niet eenmaal van het gas gegaan.

Toch niet helemaal hetzelfde dan wat jij vertaalde. Alleszins als mijn vertaling juist is

C U
Is Warneton nog open??
Reply With Quote
Old 11-06-2008, 00:41
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Spreek niet zo goed Duits maar ik denk dat Hermann het volgende bedoelt : Bruno Vermeeren reed de BMW rechts achter, op de bumper, aan en duwde hem dwars. Hij schoof de BMW, dwars, 50 meter verder en is daarbij niet eenmaal van het gas gegaan.C U
Stimmt, en zo was het ook. Dit doe je niet, nergens op circuit en zeker niet in de Bianchi.

@ Bruno: misschien voorstellen om Herman wat te gaan helpen stickers kleven. De ex Cicotto was net zo mooi gedaan
Reply With Quote
Old 11-06-2008, 00:43
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by 599gtb View Post
Het was meer in de zin van "er zijn er nog wel andere die u eraf zouden willen rijden" dacht ik... op zich ook niet echt sportief gedrag maar komt op hetzelfde neer
Diegene die er niet bij waren: mannen....
Reply With Quote
Old 11-06-2008, 09:00
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Quote:

C U
Ja dat kan, ik ben babblefish op zichzelf, ook niet altijd juist dus.

Reply With Quote
Old 11-06-2008, 10:01
Luc VDC Luc VDC is offline
Monseigneur Ludovic du Chateau

@ Dries (Dunlop Benel.) en anderen.
Sorry man(nen), maar ik laat steeds andere snellere piloten door welke geen bedreiging vormen voor m'n eigen race en klasse ... blauwe vlag of niet en tactisch zelfs uit m'n klasse bvb. om mijn banden en remmen wat te sparen of de mechaniek te laten koelen, ook soms om hun zwakke "plekken" te kunnen ontdekken (bochten waar ze te vroeg remmen bvb) om hun dan in een later stadium terug te nemen... dit is endurance.

Elke aanrijding gaat samen met een gemaakte fout door één of andere partij (of door de stijfkoppigheid van beide piloten), dus Bruno was er zich van bewust dat dit gebeurde door zijn "actie"
Hij heeft sportief en aangedaan zijn verontschuldigingen aangeboden en kreeg dan dit negatiefs te horen.

Ik heb verleden jaar Bruno leren kennen tijdens de Sprinterscup (waarbij we concurenten waren) en nooit of nooit is er van enig onsportief rijgedrag sprake geweest... wel gaat hij er in zijn jeugdigheid er 100% hard tegenaan en dit heet dan echt racen op het scherp van de snede.
Hij viel me vooral op door met een minder krachtiger en geprepareerde wagen (Golf) toch honorabele plaatsen te behalen en dan vooral bij nat wegdek ! kwalteit dus.....
Het fabeltje dat ook andere teams er last zouden van hebben van enig onstuimig rijgedrag is dus kompleet fout en uit de lucht gegrepen.
Zijn leuze is: we zijn hier om te racen en te overwinnen. (de mijne ook )
Ik heb hem inmiddels beter leren kennen en hij is echt een kwaliteitsvolle racepiloot ontsproten uit de kartingcompetitie zoals het hoort.

Tot slot.... alles zal wel afgekoeld zijn tegen de volgende race (2 maand) en elkeen gaat aan de slag om zijn "racebeestje" terug op het oorspronkelijke model of niveau te brengen.
Ook wij hebben heel wat werk te verrichten.

Sportieve groeten
Luc Vdc.
Old 11-06-2008, 10:35
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Is er ook zoveel commotie rond die crash tussen die andere megane en de ultima, want dit leek me ook niet zuiver?

Reply With Quote
Old 11-06-2008, 11:15
moore's Avatar
moore moore is offline
De Paddock Regular

vind het jammer, bruno maakt eens een fout en wordt er zoveel tralala rond gemaakt terwijl er soms ergere dingen gebeuren of andere die een fout maken en daar hoor je niets van
Reply With Quote
Old 11-06-2008, 11:35
therese therese is offline
De Paddock Rookie

Inderdaad er is ver in iedere race iemand die een fout maakt, hoop juist dat degene die kritiek op Bruno hebben het niet hebben door jalouzie omdat Bruno zo goed rijd en eerste wil zijn van zijn klasse
Reply With Quote
Old 11-06-2008, 12:22
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by Luc VDC View Post
@ Dries (Dunlop Benel.) en anderen.
Sorry man(nen), maar ik laat steeds andere snellere piloten door welke geen bedreiging vormen voor m'n eigen race en klasse ... blauwe vlag of niet en tactisch zelfs uit m'n klasse bvb. om mijn banden en remmen wat te sparen of de mechaniek te laten koelen, ook soms om hun zwakke "plekken" te kunnen ontdekken (bochten waar ze te vroeg remmen bvb) om hun dan in een later stadium terug te nemen... dit is endurance.
Dat siert je Luc maar het is niet omdat jij zo hofelijk bent in het verkeer dat andere dat automatisch moeten zijn. Als er geen blauwe vlag is, is het aan de achterligger om de voorligger in te halen op een normale manier. Is er blauw, dan volstaat een knipperlicht om kenbaar te maken dat hij langszij kan.

Bruno is een goede piloot en heeft hier een inschattingsfout gemaakt, punt uit.
Reply With Quote
Old 11-06-2008, 14:19
Jay's Avatar
Jay Jay is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by therese View Post
Inderdaad er is ver in iedere race iemand die een fout maakt, hoop juist dat degene die kritiek op Bruno hebben het niet hebben door jalouzie omdat Bruno zo goed rijd en eerste wil zijn van zijn klasse
Het heeft waarschijnlijk niet veel te maken met jaloezie, maar eerder met de schade aan de wagen!
Het is hoe dan ook spijtig, maar het is en blijft ook een onderdeel van de sport!

Grtz

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules