![]() |
|
|
||||
|
||||
Werkt hier goed, normale stream werkt niet maar de premium versie werkt perfect.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wel pure koersvervalsing van Manthey volgens mij, 2 auto's inzetten met dezelfde rijders en dan de auto die er het slechtst voorstaat uit koers nemen...
Als de BoP tegenstrijdig is aan de geest van de autosport, dan is dit het ook. Ben een uurtje weggeweest, geen idee wat er gebeurd is met de BMW. Iemand? ![]() EDIT: En de Ferrari??? Last edited by Grig-O; 25-06-2011 at 21:27. |
|
||||
|
||||
En geen enkele Vlaamse nieuwssite met deftige verslaggeving over de 24 uren... Gat in de markt?
![]() |
|
||||
|
||||
Heeft er iemand al nieuwtjes en weetjes van het Nurburgring-front??
Het is redelijk stil.... filmpje: BMW Motorsport Last edited by NetForce84; 26-06-2011 at 12:11. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd zou ik ontgoocheld zijn mocht Manthey opnieuw winnen... Had gehoopt op een Audi of een Mercedes.
![]() Audi kon geen vuist maken door de geïmproviseerde BoP in de VLN, gelukkig zijn ze nu wel voor 99% betrouwbaar! |
|
||||
|
||||
Zoals ik kan opmaken hier en daar op internet heeft er een porsche (ik denk Manthey
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Blijkbaar is zo een goeie ouwe porsche 911 GT3 RSR nog erg betrouwbaar en belange nog niet afgeschreven |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|