|
|
||||
|
||||
Quote:
Alvast een hele dikke proficiat met je welverdiende rust en amuseert u straks. En mannen, Patrick heeft een punt hé, het belangrijkste is toch wel het uitgangspunt van ons samenzijn, en dat is de modelbouw en het enorme amusement erachter. Bjorn, goed opgelost door ons samen te zetten en zo kunnen we alsnog de tafels tegen elkaar sluiten om samen als groep te gaan. Lesley, ik wil je niet persoonlijk aanvallen, maar wou toch even deze discussie opgang trekken om eventuele misverstanden in de toekomst te vermijden. No hard feelings maat. Ge hebt zeker gedaan om goed te doen en Bjorn heeft nu ook geholpen om daar een oplossing voor te bieden. Laten we dan deze discussie positief eindigen en samen terug in één richting kijken, namelijk onze hobby, die centraal staat, en ons zaterdag amuseren. En om alles door te spoelen met een stevige pint drinken. Ik zal ook eens kijken om dan aan wat lakens te raken bij onze Johny, die van mijn werk uit, toch niet zover af woont. En dan ben ik daar ook eens geweest en kan ik mijn Kodakske terug meebrengen om fotokes te maken van deze Expo. Hopend hiermee alles een beetje terug in de goede lijn te zetten, Grts en tot zaterdag, Guido
Last edited by Loixrallyfan; 07-02-2014 at 12:32. |
|
||||
|
||||
Brengt ge groen tafellakens mee?
|
||||
|
||||
Zeg Guido,de 16e is volgens mij op ne zondag,en niet zaterdag,he. Of maken we er een weekend van? Last edited by Sennake; 07-02-2014 at 17:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kunnen we er ineens een weekendje teambuilding van maken. Nee nee, serieus, foutje, is inderdaad op zondag.
Last edited by Sennake; 07-02-2014 at 17:41. |
|
||||
|
||||
Allé mannen, ik zal hier ook eens mijne zeg doen
Ik ga beginnen met misschien wat goed nieuws; Na keiharde onderhandelingen thuis (lees afspraken verzetten), ga ik jullie melden dat er niemand materiaal moet komen halen. Ik zal het namelijk hoogst persoonlijk ter plaatse brengen. Bijgevolg zal ik ook enkele modellen meebrengen (10-tal) Ik heb nog enkele praktische vragen, zeker naar Loixrallyfan toe. -Om hoe laat wordt ik verwacht in Lichtervelde ? Kwestie van te weten hoe laat ik moet vertrekken aan een 2 uur durende rit. @Loixrallyfan; -Carpoolen vanuit Lummen ? -Hoe laat? -Wie rijdt? Mannen, dat gaat ulle wel enkele pinten kosten zunne
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 07-02-2014 at 20:29. |
|
||||
|
||||
Olé, en die pint, komt dik in orde.
Ik rijdt om 6h30 naar Patrick om hem daar op te halen en passeer dan in Lummen. Carpoolen kan dus. Hoop alleen dat den auto groot genoeg gaat zijn om alles te laden, maar denk het wel. Met één persoon achteraan, kan nog zeker een hoop materiaal op de achterbank. Dus in plaats van 6h30, vertrek ik dan om om 6h15, zodat ik Lummen zal passeren tussen 6h40 en 6h50. Zo hebben we even tijd om alles over te laden. Van daaruit gaan we dan richting Patrick om daar tegen 7h40 te vertrekken. Zo zouden we ten laatste om 9h00 aanwezig moeten zijn. Geeft ons nog een mooi uur om alles op te bouwen. En euh, kunt ge mijn Kodakske meebrengen? Kan ik daar enkele kiekjes maken. Enorm bedankt hé en tot gauw.
|
||||
|
||||
Quote:
Schol
|
||||
|
||||
Hopla, hoe meer zielen, hoe meer vreugd !
Maar ik was wel van plan om er wat te bouwen (lees schuren aan modellekes) hoor. Jullie gaan me nu allemaal weer van mijn werk houden e. Vorig jaar was dit mijn productiefste beurs met het minst uitgaven en het meeste stof happen...
|
||||
|
||||
Hey Johny. Das schitterend nieuws. Echt heel erg bedankt. Ik ben er ook rond 9 uur, dus kunnen we samen opstellen. Die Pint komt dik in orde.
@Guido. Ik voelde me niet persoonlijk aangevallen. ik was gewoon geschrokken van de reactie. Deze beurs is kort besproken geweest op de vorige meeting, waar jij spijtig genoeg niet op aanwezig was. Ik vind ook dat onze neuzen in dezelfde richting moeten staan, dus zand erover en no hard feelings . @Guy: veel succes met je pensioen. Geniet er van en veel modellekes plekken he
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 07-02-2014 at 21:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
@Loixrallyfan: Ik ben om 06u30 in Lummen om car te poolen, of was het carpoolen. Och ja, na al dat botsvoetballen met go-carts kan ne mens er al eens langs zitten. Uw kodakske meereizen. @Eyckles; geen dank, ik wou ergens wel graag meekomen doen, het was alleen een kwestie van enkele afspraken opnieuw te programmeren See you next week A ja, Lesley, of iemand anders, nog een vraagje; Kan de titel nog eens aangepast worden door er zowel de plaats als de datum aan toe te voegen. Op deze manier wordt het ook iets duidelijker voor onze lezers De Paddock goes: Miniwheels - Lichtervelde - 16-02-2014
|
||||
|
||||
De titel is ondertussen aangepast.
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 07-02-2014 at 22:15. |
|
||||
|
||||
Ik ga hier even een kleine wijziging aankondigen wat betreft zondag.
Loixrallyfan; ik ga zelf rijden omdat er misschien iemand meekomt en omdat ik 's avonds nog ergens moet passeren. Tot zondag mannen Spijtig, maar het is zo
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk er al naar uit...
|
||||
|
||||
Ok, dan ga ik direct naar Patrick, zo rond 7h30 ben ik dan bij hem.
|
||||
|
||||
Alles is ingepakt, de tafellakens zijn allemaal gewassen en gestreken, waarvan vandaag de laatste stuks. De wekker is ook gezet.
Op naar de eerste deelname van het seizoen, kijk er al naar uit. Ach ja, de persoon die misschien meekomt met mij, komt mee als bezoeker. Tot morgen
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 15-02-2014 at 20:11. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|