![]() |
|
|
|||
|
|||
Ja, de datum laat ik over aan de anderen, ik maak me wel vrij, tenslotte is Bilzen maar 5 min rijden dus dat is geen probleem.
let er wel op gasten dat we dit doen in een weekend dat er geen Belcar of andere races zijn. Enne, dat regelen is toch vrij simpel, ge belt naar ginder en vraagt wanneer het kan, toch niet moeilijk doen als het ook makkelijk kan! En de prijs zal ook wel niet de pan uitswingen, en na het karten een pintje drinken in het centrum, reuze gezellig!! |
|
||||
|
||||
Voor mij is elke datum goe , alst nie in de exames of op een belcar weekend valt...
|
|
||||
|
||||
Daarom, ik denk dat vrijdag 30 of zaterdag 31mei nog 'vrije' dagen zijn (allezins genen belcar)... is natuurlijk maar een voorstel, de week nadien zijn het de euro races in spa, nog een week later is het le Mans... dus vre veel keuze is er niet
|
|
||||
|
||||
Kan iemand da in praktijk omzetten?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hey,
Laat iet weten Ik wil ook wel meerijden. Hoe meer circuit ervaring, hoe beter. O.H.L hemelvaart is gewoon schitterend, maar ik spring de andere bij. Ni tijdens de examens of ni de 17e mei, want dan ist mak karting. En da zal wel weer ammuseren worden. Vertigo, rijden jullie daar nu eens mee of niet? De helft van de mensen die op je advertentie of hoe ge da ook noemt gereageerd hebben, rijden ook bij de MAK. Kartmonster Rally is not a crime... Now it's war
|
||||
|
||||
Wel laat eens iet weten waar wat meer info staat over MAK karting en dan zullen we zien.
We zijn nu namelijk volop aan het trainen in Bilzen om mee te doen aan een wedstrijd daar. Maar deze trainingen nemen wel nog heel wat tijd in. Maar laat eens iet weten waar ik wa meer info kan vinden dan zal ik eens zien. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|