![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
leren leren en nog is leren ik zal maandag zeker aanwezig zijn op de yariscup das toffer als leren lol
greetz peter Beckers (zoon van) en de papa zal er ook zijn met zijn yariske |
|
|||
|
|||
Quote:
Awel, da vind k tof se!! Hoop alleen dat m geen wraak gaat nemen... |
|
||||
|
||||
Mooie wedstrijden dit weekend, grootste verassing was toch wel Bruixola die een stop&go kreeg in de 2de wedstrijd en daarna opgaf, wat Philip Jacobs doet uitlopen in het kampioenschap...
Kelly heeft het schitterend gedaan, maar aangezien ik aan mijne winkel moet peisen, zal het in de loop van de week allemaal te lezen zijn op haar site... ![]() |
|
||||
|
||||
Ik snap niet hoe het kan dat Boesmans bij zijn crash zijn helm verliest hoor. Ofwel zit die dan niet goed vast, ofwel is het een riempje van magere kwaliteit.
|
||||
|
||||
Ik vind het nie echt speciaal hoor. Ik weet nog dat ik op de botsauto's ooit eens het rubber bandje van mijn oude horloge heb gescheurd. En een paar jaar later is het metalen sluitingske van mijn nieuwe horloge ook opengeschoten en kapot gegaan op de botsauto's.
Als daar al vanalles kapot gaat, wa moet da dan nie geven in een Yaris die toch iets harder botst. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
'k denk als uwen helm loskomt dat je die niet goed vastgegespt hebt... zomaar loskomen zou toch wel vre raar zijn eh...
|
|
||||
|
||||
Quote:
lol ![]()
|
|||
|
|||
ik vond het een leuk weekend!!
jammer van mijn eerste race, zo een slechte start en dan een klein incidentje met philip leybaert, ik denk dat we alle twee te hevig waren, met als gevolg dat ik terug vanaf nul moest beginnen om uiteindelijk 11 te worden, 2 de race 11de gestart en 6de geworden. t was plezant!! en dan de kers op de taart 2 keer podium voor het damesklassement, 2 keer mijn ventje vergezellen, meer moet da niet zijn!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
We zitten dan ook ALTIJD bij mekaar in de buurt he!!?? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() kheb daar weer vanalles gemist met hier te zitten leren.( en een beke via live stream te volgen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Da wist ik nie... |