![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar mijn OMP rolkooi vandaan en dat is zeer goed bevallen.
|
|
|||
|
|||
We (gwyllion en ik) zijn er eens een kijkje gaan nemen.
Maar ik ga nog wel eens terug als het wat rustiger is. Wel leuk dat er nu vlakbij een winkel is die heel wat goodies (UNF-koppelingen enz.) in stock heeft. |
|
|||
|
|||
Ben je toevallig afgelopen weekend geweest? Toen waren er de Opendeurdagen en was het enorm druk. Normaal gesproken wordt je erg goed geholpen en hebben ze alle tijd voor je.
Ik ben ooit vanuit Nederland vertrokken en omdat het erg druk was op de weg was ik pas veel later daar. Waren ze gewoon open gebleven, kreeg een kopje koffie en kon uiteindelijk om 21:30 met de spullen weer terug naar NL. |
|
|||
|
|||
Quote:
Pieter is zondag terug gegaan met een lijstje van wat hij nodig heeft. Toen was het een overrompeling naar het schijnt. Ik denk dat Pieter voor zijn motorinbouw binnenkort wel heel wat onderdelen bij R Power zal gaan halen. Last edited by gwyllion; 17-02-2004 at 14:27. |
|
|||
|
|||
Qvick Motors ontwikkeld inderdaad rolkooien.
Als je meer info wil, even in de gallery van de website kijken. Daar staan foto's van de bouw van een BMW 3 voor rally. Je kan natuurlijk ook Erik eens contacteren, en afspreken om de garage eens te bezoeken. Ondertussen is het bouwen van racewagens de hoofdactiviteit geworden, en daarvoor moet je toch al wat klanten hebben in dat milieu... Ik zou zo zeggen : vragen staat vrij, niets houdt je tegen om eens te informeren... groeten,
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|