|
|
||||
|
||||
Zondag op de terugweg van Spa twee Skylines gezien. Het waren bij allebei auto's met Engelse platen, ze reden samen naar huis denk ik.
|
|
||||
|
||||
Zondag op de heenweg naar Francorchamps een Hollander gezien met een
A8L 6.0 W12 Quattro Tiptronic
|
||||
|
||||
Vandaag een hele karavaan 2-cv Specials gezien in Maastricht, ze gingen richting Luik..... op naar de 24 uur 2CV. Grote dubbele uitlaten, banden die enkele maten te breed zijn...........het was nog maar weinig origineel 2-cv.
Iedereen een MC-bakje in de wagen en maar kletsen in de wagen, de "clan" was afkomstig uit Drachten, Friesland. Die kerels waren dus al een uurtje of 3,4 onderweg
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Afgelopen zondag en maandag bleken vruchtbare dagen voor exotische automobielen: in Kasterlee mocht ik achtereenvolgens een Renault Spider en een Austin Healey als tegenligger begroeten. Ik was daar "op streekverkenning"
En gisteren, hoewel niet in rijdende toestand, zag mijn lodderig oog in Mechelen een De Tomaso Pantera GTS op het laadvlak van een kleine truck staan. Deuren en interieur waren niet aanwezig, de wielen stonden er wel op. Vermoedelijk (hopelijk) op weg naar een grondige restauratie. jan |
|
||||
|
||||
Vandaag alweer het pad van een chrysler 300c gekruist...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze morgen nog een Maserati Coupé GT (? is dit de juiste benaming?) gekruist. Nog met de 'originele' achterlichten, zijnde het fijn streepje leds dat de ronding van de wielkasten volgt. Schoon... |
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik werk in Laakdal en op de parking smorgens komt er ene zijn vrouw (of vriendin) afzetten in ne Hummer :-), ik denk dat ze ergens Hummers gratis uitdelen want hoeveel ik er daar de laatste tijd van zie is niet normaal meer :-)
|
|
|||
|
|||
Gisteren een BMW1 gezien aan 't school met Duitse kentekenplaat
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vandaag in Mechelen een Bentley Continental GT gezien.
geert@raceshots.be- www.raceshots.be Last edited by raceshot 2nd; 07-10-2004 at 23:34. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
In het huiswaarts keren van Nederland deze avond kwam er in de file een Honda RC-30, ofte VFR750R tussendoor. Zeer speciaal en dus zie je ze ook niet veel. (Is dit de eerste motor? )
|
|
||||
|
||||
Ons vader de zaterdag in Geel een Mercedes SLR
Auto had een normale Belgische nummerplaat. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|