|
|
||||
|
||||
Ziezo, eindelijk heb ik mijn kindjes besteld sé.
3 modellen om precies te zijn, maar in de toekomst wil ik daar wel de #59 op 1:18 bij, volgend jaar de #009 van LeMans dit jaar, alsook de Phoenix Aston. Hopelijk laten die niet te lang op zich wachten. (Ik moet wel zeggen, ik voel me net als een kind in een speelgoedwinkel als ik op de site van Modelissimo rondsurf...) Hier mijn eerste, Spa 2005 1:43 (no suprises there ) Dan moest ik gewoon het Sebring victory 2005 1:43 exemplaar hebben: And last, but not least: the plain body version 1:18 Grandioos vind ik deze... Ik kan al niet wachten tot de ooievaar langskomt! Greetz |
|
||||
|
||||
De knoop is doorgehakt, morgen bestel ik den 58 van den Pedro.
|
||||
|
||||
Dees zijn mijn laatste aankoopjes. Verwacht ze volgende week.
Porsches zijn voor verjaardagscadeaus |
|
||||
|
||||
Ziezo, juist de bestelling geplaatst bij modellissimo voor de Auto Art Aston Martin DBR-9 No.58, Le Mans 2005 schaal 1:18.
|
||||
|
||||
Ik zou in de marge jullie er toch op attent willen maken, dat dit geen thread is om je allernieuwste diecast aanwinsten te komen showen. Het hoort misschien wel wat bij modellen kopen op ebay, maar het begint hier wel erg vaak over modelli-dinges te gaan.
Als jullie behoefte hebben om jullie die-casts te tonen, dan kan dat altijd in een aparte thread. Jullie kunnen hem dan misschien "De ultieme die-cast thread" heten - 1 thread enkel en alleen maar over die-casts die je zelf in huis hebt en die je wil tonen - zo krijgen we in modelbouw dan misschien ook eens een super-thread met 10.000+ views. Als de behoefte er is, copieer ik de laatste paar die-cast posts wel even over - just let me know. Jullie zien maar wat jullie er mee aanvangen, maar hier graag beperken tot ebay avonturen. |
|
||||
|
||||
Geen ebay avontuur maar wel harde realiteit. Is het volgende
De uitverkoop van Brussels model shop. Ik ken de winkel zelf niet maar voor de sommigen onder ons zijn er misschien wel zaakjes te doen. Greetz. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik wist niet dat ook de Triumph in 1/24 bestond. Schoon koopje zou ik zeggen. nu hopen dat de kwaliteit ok is en dat de kit deftig arriveert...
Heb geen ervaring met Gunze. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie Kit. 'k Heb deze ook, maar moet er nog aan beginnen. Misschien een idee voor een nieuwe thread "WIP" ? Regards, 555 |
|
|||
|
|||
Ik heb deze gebouwd. Weliswaar van Airfix, kweetniet of dit dezelfde kit is.
Wat ik wel weet is dat ik geen noemenswaardige problemen heb gehad.Dus je kunt met een gerust gemoed beginnen brouwen |
|
||||
|
||||
Quote:
grtzzzz |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik wist niet dat deze bestond maar ik heb hem via ebay gekocht:
De bedoeling is om deze ervan te maken van Colsoul: grtzzz
|
|||
|
|||
Vandaag mijn 307WRC ontvangen uit de USA die ik via ebay kocht. Voor het eerst in jaren moet ik douanekosten betalen. Zijnde 9,90€. Nu komt het totaalbedrag op 28€ Kon ik em evengoed hier gekocht hebben.
Wat ik wel niet versta is dat er bij de pluchen Homer Simpson (30cm) ,die eveneens via ebay werd aangekocht, geen extra kosten werden bijgerekend. Douane doet waar het zin in heeft zekerst?? |
|
||||
|
||||
Ben je er zeker van dat dit douanekosten zijn ?
Op zulke kleine bedragen moet je normaal niets betalen, er wordt zelfs niet gecontroleerd. Kwam dit pakket via Post of koerier ? |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|