|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Na een weekendje Zolder zal ik ook maar eens beginnen posten.
O.a. een zwarte Hummer H2, twee Porsche Carrera GTs, de PinkPanter Lambo, Ferrari 550, Mercedes sl 500 als ik me niet vergis en de andere ben ik allemaal vergeten. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Nonkel van vriendin heeft Carrera GT gekocht :-)
binnekort is fotokes van maken
|
||||
|
||||
Met alle respekt voor eenieders enthousiasme en goede bedoelingen, maar we zijn hier stilaan op 't verkeerde spoor aan 't geraken (zitten er dan zoveel rittensporters bij De Paddock? ). De opzet van deze thread was en is nog steeds te melden welk lekkers je op straat tegen komt tijdens het woon-werk- of café-schoolverkeer. Al wat je op de parkings van Zolder, Francorchamps enz. tegenkomt hoort daar niet in thuis, dat zijn sowieso al aantrekkingspolen voor exotica. Dus paddockers, probeer jullie zoveel mogelijk aan het roadbook te houden, zo blijft het lezen van de nieuwe posts aangenaam
jan ps Quote:
|
|
||||
|
||||
de Gt offcourse, misschien met vriendin erin, erop, eronder
|
||||
|
||||
Laurent beloof me 1 iets laat haar geen foto's nemen...
...want dan sta jij op die foto's
|
||||
|
||||
misschien nog leuke beelden, de eerste GT in de prak of zo
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Andy, ge zijt ne
jan |
|
|||
|
|||
Na een dagje rond touren door Limburg en Antwerpen een paar mooie wagens gezien, o.a. een groot aantal Porsches, 5 Aston Martins, een Toyota Tundra V8 4wd en om af te sluiten een BMW1
Mvg |
|
||||
|
||||
5 Aston Martins
Ik was al wreed content toen ik vorige zondag in Aalst een (1) Aston Martin DB7 Vantage zag De een heeft al wat meer geluk dan de ander
|
|||
|
|||
Zeg dat wel ik verschoot er zelf van en moest zelfs meer dan 1maal kijken voor dat ik het echt kon geloven, maar het is waar. Ze waren alle vijf wel samen hé, misschien een club ofzo? Mijn moeder is getuigen allé wat zij van auto's kent weet ze toch dat het Astons waren zenne, ik heb het gezegt
Mvg |
|
|||
|
|||
Gisteren thuis kort bij een witte Humer H2 gezien. Wist niet dat er zoiets rondrijdt in Koersel.
Mvg |
|
||||
|
||||
Net terug van een weekend family time in Vaals en omstreken. Op de autosnelweg een groepje Mitsubishi Lancers gezien, erg indrukwekkend. Ik was te verbaasd om ze te tellen En tijdens een stadswandeling in Valkenburg een Renault Rambler gezien. Ik had er nog nooit van gehoord, vond ook dat ie er Amerikaans uitzag. Dus even wat meer opgezocht: http://home.uni-one.nl/rambler/ Blijkt dus een zeldzame wagen te zijn, gebouwd in Renault Vilvoorde.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|