|
|
|||
|
|||
Inderdaad... daarom vraag ik het liever eerst eens hier!
G. |
|
|||
|
|||
Nog es ivm die voorgelakte en bestickerde BMW...
Ik heb vanalles geprobeerd om de lijm weg te krijgen met producten, maar uiteindelijk heb ik hem volledig afgeschuurd om de lijmresten en de lak weg te krijgen. Eerst met ruwer schuurpapier en dan met waterschuurpapier die we gebruiken voor ons oldtimers op te schuren (2500). De body staat dus mooi blank en er gaat binnenkort een laag primer op. Maar nu zit ik nog met de ruiten waar die zonnebanden ophingen. Daar is de stickerlijm dus nog niet van af... daar kan ik mijn schuurtechniek uiteraard niet op gebruiken. Ik ga dus daarop nog eens proberen met verschillende producten. Is er iets dat jullie weten wat ik zeker niet mag gebruiken op de ruiten (kwestie van het wit uitslaan en zo te vermijden)? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Das misschien wel waar... maar ik ben er toch niet gerust als IK dat moet doen... zo op een ruitje schuren... voor't zelfde geld is die voorruit ondoorzichtig...
Andere tips? Gunther |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dus , al eens met witte petroleum geprobeerd ? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
mijn vraagje : zo van die carbon decals moet die op dezelfde manier aan brengen als de normale decals ?
|
|
||||
|
||||
Yep, dat is gewone decal, net zoals al die andere.
|
||||
|
||||
ok bedankt
ja ik ben bezig aan een tamiya kit die van de Williams - BMW FW24 en kzou graag die verbindingen naar de wielen en de sitepods en beetje van de motor in carbon decal doen |
|
|||
|
|||
Quote:
--- Ander vraagje... Ik ben gewoon om met een eenvoudige airbrush m'n slotcars te spuiten... maar ik heb nu eens een tamiya spuitbusje gekocht. (omdat ik nergens het gepaste kleur vind voor m'n project, behalve in een tamiya busje). Ik dacht... als andere mensen dat kunnen, moet ik dat toch ook met een busje kunnen... Quicktips voor spuitbusgebruik? Naast goed schudden en zo natuurlijk... G. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat je natuurlijk ook kan doen is de verf decanteren, en dan met je airbrush verder werken. It's up to you.
|
|||
|
|||
Quote:
eraf te krijgen),lijm komt los zonder de plexi mat te maken. Klever af halen en resterende lijm met witte petroleum ,op een zacht doekje , afwrijven. Voor alle zekerheid eens proberen op een stukje doorschijnende plastiek, dat niet aan de buienkant zichtbaar is. |
|
|||
|
|||
Ok bedankt dat probeer ik... kan je dat gewoon in brico en zo krijgen?
G. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|