![]() |
|
|
View Poll Results: Welke nieuwe F1 teams zijn in aantocht? | |||
USF1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 71.43% |
Lola |
10 | 47.62% |
Prodrive met Aston Martin, zoveelste poging van Richards |
15 | 71.43% |
Nick Wirth, tweede poging |
0 | 0% |
Collin Kolles met vriend Hilmer en de Super Aguri inboedel |
1 | 4.76% |
Racing Engineering |
0 | 0% |
Dallara met ART |
1 | 4.76% |
Een vage miljardair....... |
3 | 14.29% |
Bestaand team met een juniorteam. |
2 | 9.52% |
Anders,........... |
1 | 4.76% |
Multiple Choice Poll. Voters: 21. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Ik vind het toch een grote afgang, vooral voor de FIA.
Zoveel kandidaten voor de vrije plaatsen, zelfs een startgrid met 14 teams toegelaten. En wat is het nu al geworden ... Na een hele soap starten we (normaal) dus met 13 teams. En in die nieuwe teams heb ik toch maar weinig vertrouwen De snelheid van Virgin lijkt nog aanvaardbaar, maar de betrouwbaarheid is nog ver zoek. Lotus moet nog veel aan snelheid winnen, voor ze het peloton kunnen volgen. En Campos, dat is al helemaal koffiedik kijken, de auto ziet er wel ok uit, en Dallara heeft natuurlijk veel race-ervaring. Maar toch, zonder enige test kan je niet veel verwachten. En dat uitgerekend US F1 dan nog forfait geeft voor het seizoen vind ik ook heel zwak. Die waren al zo lang bezig om dit jaar in de F1 te debuteren, en als er gevraagd werd of er problemen waren, bleven ze maar beweren dat ze op schema zaten ...
|
||||
|
||||
ik vind het positief HRT zo snel na de overname toch hun auto kan presenteren
en Kolles is al meteen strijdvaardig Als we het management van USF1 mogen geloven zàten ze begin dit jaar nog altijd op schema, maar heeft half januari één van de sponsors zijn kat gestuurd, ipv de broodnodig cheque
|
|||
|
|||
Tja, Kolles is strijdvaardig. Zoals meestal: voornamelijk met de mond.
Zoals overal in de autosport zijn er een deel welke het kunnen en over de financiële middelen beschikken en een groot deel, welke alleen veel wind maken. Zet ze in het Thornton windmolenpark en de windenergie productie zal onmiddellijk rendabel worden. Wat ik niet begrijp is dat de FIA en Bernie zich aan daaraan laten vangen. Het rijk van Mosley is werkelijk in mineur geëindigd en heeft alleen chaos nagelaten. Ik vrees dat er dit jaar een vier tot vijf teams competitief zullen zijn en dat al de rest zal dienen om de hoop te vullen. Voor de nieuwe teams zal elk rondeverschil tegenover de snelsten, dat minder is dan vijf seconden, een succes te zijn. Cosworth? Eerst zien hoe snel (of zal het traag worden) ze zijn. Bandenleverancier voor volgend jaar? Ik vrees dat Bernie diep in zijn geldbuidel zal moeten grijpen om Michelin terug warm te maken; een nederige knieval zal ook wel wat helpen. |
|
||||
|
||||
Cypher Group is aan het werken aan een 2011 dossier.
Vanaf hun Facebook pagina: Quote:
http://www.facebook.com/pages/Cypher...15086305177498 |
|
|||
|
|||
Maar we gaan dit team uiteindelijk niet zien op de grid.
Last edited by FIRE; 23-04-2010 at 11:07. |
|
|||
|
|||
Een nieuw team dat zich aandient op facebook. Dat is pas revolutionair en echt professioneel!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Gooi Cypher Group in Google..............niks relevants te vinden. Zal wel het werk zijn van een of andere fantast
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|