|
|
||||
|
||||
De brandblusser is vervallen!
|
||||
|
||||
prachtig sennake
|
||||
|
||||
ik wist niet dat Duval nog in de buggy-racerij zat
knap werk Guy
|
||||
|
||||
Zoals altijd heel knap werk,vol bewondering kijk ik steeds naar jouw fotoreportages.Doe zo verder.
Greetz. |
|
||||
|
||||
amai da is mooooooi
en goe gevonden om de foto's te trekken met als ondergrond de bouwplannen |
|
||||
|
||||
Nog wa verder gedaan? Heel het interieur steekt zo goed als in elkaar. Heeel netjes!
Maandag mij dat setje van de gespen die je gebruikt hebt voor het reservewiel eens laten zien Ook de X-19 Tamiya smoke verricht weer wonderen |
|
|||
|
|||
@Sennake: Beetje off-topic, maar met welk fototoestel werden de pics gemaakt??
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
sennake wat gebruik je juist voor dat achterwiel mooi op zijn plaats te houden dat is zeer mooi ik zou dit ook willen nadoen
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat jos de riemen van het reservewiel bedoelde
|
|
||||
|
||||
Quote:
sorry dat ik me niet goe uit drukte
|
||||
|
||||
Ah datte. Wel, in eerste instantie plak ik het idd vast, maar dan ziet het er nog uit alsof het losligt en het spreekt vanzelf dat zo'n echt reservewiel niet los in de wagen ligt. Daarom moest ik riemen verzinnen. Ik had op een foto al gezien dat die bestonden uit hetzelfde (rode) materiaal als de veiligheidsgordels, dus ben ik in mijn "spareparts box" gedoken en er wat oversschotjes van de riemen uitgehaald van een Hasegawa bouwdoos. Ook de 3 gespen komen uit dezelfde doos. Aan de ene kant werden de riemen dan vastgemaakt aan de ligplaats van het reservewiel (met wat secondenlijm) en aan de andere kant heb ik de gespen aan de riemen bevestigd. Nu volstond het om nog een kopspeld in te korten en de 3 gespen aan die speld te rijgen, vast te plakken en klaar is kees.
Het moeilijkste was de riemen zodanig opspannen dat ze daadwerkelijk aangespannen lijken. Daar was veel geduld en een fijn pincetje voor nodig. Zo simpel is dat |
|
||||
|
||||
Ok, Ik heb nog wat meer voortgedaan en nog wat meer foto's genomen. Have fun. Commentaar is altijd welkom.
Last edited by Sennake; 19-02-2006 at 00:00. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 12 (0 members and 12 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|