De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 04-05-2007, 15:21
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
2 Britten hebben op een kruispunt een andere wagen ingehaald (over een witte lijn gereden ook) en zijn met een snelheid van meer dan 200 km/u frontaal op de wagen van een bejaard koppel gereden. De bestuurder van die wagen was op slag dood, zijn vrouw ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.

de 2 deelnemers zijn in de M6 van een andere deelnemer gestapt, en weggereden (ze zijn later wel aangehouden)
Zo maar wegereden Die moeten ze ophangen. Een kameraat van mij is op 11 september ook omvergereden en nu verlamt. Die gasten met hun m6 moeten leren dat ze op het circuit 200 kunnen maar toch niet in het openbaar das gek zou ik zelf niet doen. VRAAGJE: Is gumball nu legaal of niet want ik heb filmkes van amsterdam waar het op lijkt alsof de straten zijn afgezet voor de auto's. Zou het heel raar vinden als de politie aan de gumball organisatie in hun land helpen. In dit geval in nederland.
Old 04-05-2007, 17:51
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie

Euhm, zal niet betwisten dat ze te snel reden, maar of dit echt meer dan 200 km per uur was zal nooit geweten zijn. Laten we het er op houden dat ze veel te snel reden. Maar een exacte snelheid noemen is onmogelijk.
Reply With Quote
Old 04-05-2007, 18:16
Walter's Avatar
Walter Walter is offline
Kraftbayer

Gumball moest deze gekken loslaten op de bestaande circuits in Europa.Dan zullen ze zien wie ECHT met deze supercars kan rijden.Rechtdoor plankgas kan iedereen.Rijden op de circuits zou ook de publieke belangstelling bevorderen.Racen op de openbare weg hoort niet!

BMW...Kraftbayers!
Reply With Quote
Old 04-05-2007, 19:01
B.V.S.'s Avatar
B.V.S. B.V.S. is offline
De Paddock Regular

Op het VTM-nieuws noemden ze de deelnemers 'piloten'. Amai wat een grap.
Old 05-05-2007, 00:13
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Astra-fan View Post
Euhm, zal niet betwisten dat ze te snel reden, maar of dit echt meer dan 200 km per uur was zal nooit geweten zijn. Laten we het er op houden dat ze veel te snel reden. Maar een exacte snelheid noemen is onmogelijk.
Dit in elk geval! Maar inderdaad, in de verschillende persberichten is er het volgende te lezen: "volgens ooggetuigen reed de Porsche minstens 200 km/u". Ik wil wel eens weten hoe men dat dan zo precies kan weten. Dit geheel terzijde, heel deze zaak is een schandaal, vluchtmisdrijf nog niet in't minst inbegrepen!
Old 05-05-2007, 11:12
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan View Post
Dit in elk geval! Maar inderdaad, in de verschillende persberichten is er het volgende te lezen: "volgens ooggetuigen reed de Porsche minstens 200 km/u". Ik wil wel eens weten hoe men dat dan zo precies kan weten. Dit geheel terzijde, heel deze zaak is een schandaal, vluchtmisdrijf nog niet in't minst inbegrepen!
Of het nu 150, 200 of 250 is maakt niets uit.
Reply With Quote
Old 05-05-2007, 11:34
Rohrl-fan's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Of het nu 150, 200 of 250 is maakt niets uit.
Klopt. Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ik hou er alleen niet van dat dergelijke uitspraken in de internationale pers worden overgenomen zonder enig echt bewijs. Juister zou zijn: "volgens ooggetuigen reed (of scheurde) de wagen met een veel te hoge snelheid over de weg" of iets dergelijks. Maar nogmaals, dit alles geheel terzijde. Zoals je zelf al aangaf, al was het met 150, dat maakt niets uit in heel deze affaire.

De vrouw van het koppel is vandaag helaas trouwens bezweken aan haar verwondingen.

Het ergste vind ik dat de idioten die dit alles op hun geweten hebben maximum 1 jaar celstraf kunnen krijgen. Die gasten jagen 2 onschuldige mensen de dood in, proberen dan nog hun verantwoordelijkheid te ontlopen en ze zouden er dan met een jaartje vanaf komen? Schandalig!!!

Ook het feit dat de Gumball-organisatie niet thuis geeft is een serieus gebrek aan verantwoordelijkheid. (Iemand sinds gisteren nog op gumball3000.com geraakt? Ik heb daarstraks wel ergens op het net een clipje van een Britse nieuwsuitzending gezien waar men telefonisch contact had met Mr. Cooper. Die begon daar doodleuk te verklaren dat de Porsche slechts een slordige 100 km/u reed en dat de Golf van de slachtoffers zonder te kijken de weg opdraaide. Je moet een dergelijke bewering maar durven stellen!
Old 06-05-2007, 21:14
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan View Post
Klopt. Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ik hou er alleen niet van dat dergelijke uitspraken in de internationale pers worden overgenomen zonder enig echt bewijs. Juister zou zijn: "volgens ooggetuigen reed (of scheurde) de wagen met een veel te hoge snelheid over de weg" of iets dergelijks. Maar nogmaals, dit alles geheel terzijde. Zoals je zelf al aangaf, al was het met 150, dat maakt niets uit in heel deze affaire.

De vrouw van het koppel is vandaag helaas trouwens bezweken aan haar verwondingen.

Het ergste vind ik dat de idioten die dit alles op hun geweten hebben maximum 1 jaar celstraf kunnen krijgen. Die gasten jagen 2 onschuldige mensen de dood in, proberen dan nog hun verantwoordelijkheid te ontlopen en ze zouden er dan met een jaartje vanaf komen? Schandalig!!!

Ook het feit dat de Gumball-organisatie niet thuis geeft is een serieus gebrek aan verantwoordelijkheid. (Iemand sinds gisteren nog op gumball3000.com geraakt? Ik heb daarstraks wel ergens op het net een clipje van een Britse nieuwsuitzending gezien waar men telefonisch contact had met Mr. Cooper. Die begon daar doodleuk te verklaren dat de Porsche slechts een slordige 100 km/u reed en dat de Golf van de slachtoffers zonder te kijken de weg opdraaide. Je moet een dergelijke bewering maar durven stellen!
Er staat nochtans een persbericht op de website dat ze verdrietig zijn, met spijt in het hart, nog nooit gebeurd in 9 jaren door 40 landen met 1000'en rijders en dat soort zielige kramerij.

Cooper in een mini Coopertje van midden jaren '70, vastgegespt met slechts een grodeltje uit de periode en tegen 100km (de snelheid die hij aangeeft) op een betonnen blok knallen als levende dummy. Dan mag ie eruit gehaald worden en àls ie nog leeft, zullen we hem vertellen dat het pas de eerste keer is dat er iemand zo uit een crashtest komt.

De truuk met de Augusta's houden we dan wel achter de hand voor de andere onverlaten die in de toekomst nog zouden deelnemen.
Reply With Quote
Old 06-05-2007, 21:51
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote vanop de Gumball site:

Quote:
Maximillion Cooper, founder of the Rally says: "It is with extreme sadness I have to make an announcement of this nature in the events nine year history. The event is organised with each local authorities support and permission, and drivers are under strict stipulation to abide by the laws and road regulations of the country they are driving through. It is extremely sad for this unfortunate accident to have occurred. I am informed that the incident was reported immediately by the drivers. Both drivers are extremely traumatised by this occurrence."
Ge moet het maar durven zeggen... onvoorstelbaar, wat voor klootzakken zijn er toch op deze wereld
Reply With Quote
Old 07-05-2007, 10:16
Rohrl-fan's Avatar
De Paddock Regular

Die gasten zijn nu toch ook voor niets verlegen! Wordt de chauffeur van de Techart Porsche op borg vrij gelaten (Men gaf hem zelfs zijn paspoort terug!), staat hij enkele uren later (alweer) op het punt het land uit te vluchten, deze keer per prive-jet!

Wat een lafaard!!! Zelfs met de beste juridische bijstand durft hij de gevolgen van zijn daden niet onder ogen zien! Blij dat hij terug "in den bak" zit! (En dat hij daar nog lang mag blijven!)

Het volledige artikel kan je hier lezen.
Old 07-05-2007, 15:40
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Good job from the border officer. Give da man a beer!
Reply With Quote
Old 20-01-2012, 22:46
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post
Ik dacht dat Kim Schmitz in de bak zat voor fraude... niet dus...
Nu wel weer http://www.hln.be/hln/nl/4125/Intern...-miljoen.dhtml
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules