|
|
||||
|
||||
Inderdaad Steve, de reden waarom ik hier nooit mijn foto's post, is omdat ik anders ook kritiek zou krijgen van de mod's.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik vind dat Huudo wel gelijk heeft ze. anders kun je van de foto-topics gewoon reclame-topics maken. en dat gevoel creëer je nog meer bij posts als: "hier klikken, doorklikken naar..., en daar klik je op...". dat is gewoon zorgen dat zoveel mensen je site gezien hebben, en dat draagt niks bij tot een topic over foto's.
deze topic is trouwens al een mooi voorbeeld dat het niet veel moeite kost om 2-3 teasers te posten...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Kheb hier een vraagje wat ik al in het informatica forum heb gepost. Mag ik hier foto's plaatsen zonder site erbij? Heb er namelijk geen.
|
||||
|
||||
Scapa, nee bedankt, ik hou mijn foto's liever voor mijn eigen.
En fiagt, zijn ze even goed gelukt als die Saleen van Ruberti? |
|
||||
|
||||
Quote:
Algemene opmerking: al zeer mooie foto's gezien hier Mijn M3 GTR "mapje" begint stillaan een beetje uit z'n voegen te barsten |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Jullie mogen gerust kritiek geven, maar wel op een beleefde manier (wat hier wel meestal gebeurt hoor).
|
|
||||
|
||||
Quote:
PS : Ik heb er nog zo veel meer, alleen teveel om hier op te zetten.
www.autosportinside.nl Last edited by fiagt; 02-08-2004 at 15:31. |
|
||||
|
||||
Als regels doen naleven, kleingeestig is, weet ik het niet meer. Feit is wel dat DePaddock een grote community wordt - we zijn met 600+ geregistreerde gebruikers en dus al lang geen klein clubje meer waar alles nog zowat kan of kon. Gevolg van die groei is dat je moet trachten iedereen gelijk te behandelen en voorwaar geen sinecure. Toen me gevraagd werd om bij te springen, heb ik dat eigenlijk zonder twijfelen gedaan, maar enkele hardleerse mensen, vergeten blijkbaar dat wij het ook maar voor ons plezier doen. Dat wij ook maar in onze vrije tijd bij elkaar komen om dingen af te spreken om het forum leefbaar te houden. Dat wij ook maar onze vrije tijd gebruiken 's avonds en overdag om te verifiëren of iedereen het spel een beetje wil meespelen. Dat wij ook maar in onze vrije tijd vanalles op poten zetten om de regelmatige bezoekers te plezieren (prono's, quizzen, fotowedstrijd enz.)
Als dat kleingeestig is, nodig ik iedere criticaster van harte uit, om aan de andere kant van De Paddock te komen staan, de mouwen op te stroppen en mee te helpen. Want zonder dit team van enthoesiate mods en admins is het de chaos op het forum. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja Huudo, natuurlijk respecteren wij je werk. Maar je hebt precies ook een zonnesteek gekregen, het is namelijk enthousiast
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|