|
|
||||
|
||||
Gisteren en vandaag een hele hoop exotica's tegengekomen,
beige Bentley Continental GT, rode Honda NSX, zwarte BMW M5 en een zwarte M3, grijze Hummer H1, een 7 Cayennes, een 5 Mercedes CLS'en, 1 licht blauwe 360 modena spider, 2 porsche 911 en geparkeerd staan tussen een zwarte en grijze Benz CL 55 AMG :-) |
|
||||
|
||||
Vanochtend, eigenlijk gisteren ochtend , een rode Lotus Europa in Rijmenam. Naar mijn persoonlijke smaak: oud, exotisch, zeldzaam,....maar niet mooi. De eventuele restauratie was anders wel perfekt uitgevoerd. Ik probeer nog een foto van een gelijkaardig model op de kop te tikken.
jan Last edited by Jan; 23-04-2005 at 00:08. |
|
||||
|
||||
ben gisteren in Halle een ferrari tegengekomen, maar ik herkende het model niet. het was een cabrio, jaren '80, met een neerlopende neus
|
||||
|
||||
Quote:
Ferrari's met een oplopende neus heb ik nog niet vaak gezien |
|
||||
|
||||
een Bentley 4.5 Blower. Ik heb hem een tijdje kunnen volgen met mijn geit maar toen opeens de weg open lag wassem weg in een walm van onverbrande benzine...
|
||||
|
||||
Zaterdagavond op de E314 een BMW Z8 Alpina met nummerplaat 000.Z8
|
|
||||
|
||||
Een babyblauwe Fiat 500 Jolly (zonder dakske)
|
|||
|
|||
Blauwe Viper met 2witte strepen
Enkele Ferrari's Renault Alpines in overvloet Lamborghini BMW Z1 vind 't echt geen mooie wagen ... Mvg |
|
||||
|
||||
een Lotus Exige, een paar "gewoon" Elises, een Esprit en een heel oud model van de Esprit, een ouder model van een Maserati cabrio, een Ferrari 355, een blauwe 348 cabrio
|
|
||||
|
||||
Ah ik heb nog zo'n buggy gezien op basis van een motorfiets (vraag me niet hoe het ding heet) zoiets ongeveer:
een rode Viper een Ferrari 355 cabrio een Bentley Continental GT (nieuw model)
|
||||
|
||||
BMW ///M6
|
|
||||
|
||||
Daarstraks een rode Corvette C6 in Leuven zien rijden!! (met Duitse nummerplaat erop)
|
||||
|
||||
deze middag zelf een toerke gemaakt met een nissan skyline R33.
gewoon WAAW
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dit weekend een Lambo Murcialago gezien