De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Straatwagens
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 7 votes, 4.43 average.
Old 11-07-2005, 20:04
autofoto.be's Avatar
autofoto.be autofoto.be is offline
De Paddock Rookie

Superbolides

Ik kan er uuuuren over praten...
maar je kunt ook gewoon naar mijn site gaan en genieten.
Voor ieder wat wils...www.autofoto.be

Laat eens weten wat jullie ervan vonden!
Old 13-07-2005, 18:52
A uit PDGRacing's Avatar
A uit PDGRacing A uit PDGRacing is offline
De Paddock Regular

Dit weekend stond er zo'n M6 aan de toiletten achter de boxen in Zolder. Verder een donkere Ferrari F430 (?), een heel legioen Porsches (krijg de indruk dat de ZTC niet alleen op het circuit een Porsche-challenge aan het worden is...).
Tijdens de voorbije week enkele tientallen Ford F150's, enkele honderden Dodge Ram's en nog meer 4x4's gezien, samen met een knalgele Ford Mustang GT, een zwarte Infinity 350Z, ... Had vrijdagmiddag enkele uren tijd tussen 2 vluchten in Atlanta, en wou niet binnen blijven zitten

Last edited by A uit PDGRacing; 13-07-2005 at 18:55.
Reply With Quote
Old 14-07-2005, 07:26
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by A uit PDGRacing
Dit weekend stond er zo'n M6 aan de toiletten achter de boxen in Zolder. Verder een donkere Ferrari F430 (?), een heel legioen Porsches (krijg de indruk dat de ZTC niet alleen op het circuit een Porsche-challenge aan het worden is...).
...En komend weekend een Ferrari F2003 op Zolder
Allez serieus nu; gisteren op de E314 een Porsche Cayenne Turbo en een Maserati Spyder.
Old 15-07-2005, 10:25
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Nog even ter herinnering. De exotica's waar we het hier over hebben, zijn enkel de toevallige encounters op de openbare weg. Wagens op circuit achter boxen en op parkings tellen niet mee.

Anyway, deze ochtend niet ver van kantoor een... een... SLR!!! Mijn eerste op de openbare weg die ik gezien heb en wat een diepe grol toen die rustig wegreed aan het kruispunt.
Reply With Quote
Old 15-07-2005, 10:48
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Op de baan Hasselt-Eindhoven een Alfa GT, nieuwste model.
Aan mijn werk komt bijna dagelijks een Mercedes AMG voorbij, maar door de haag zie ik de auto niet rijden. Blijft een fantastisch geluid als die optrekt.
Old 15-07-2005, 14:29
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Al bij al een kalm exotica-weekje voor mij. Buiten de (al niet echt exotisch meer) tientallen dikke Merc S-en en BMW 7 reeksen niet veel leuks gezien deze week. Een stuk of 2 996 Carrera's, een enkele 997 Carrera S en een (in verschrikkelijk slechte staat bevindende ) Renault Alpine Turbo.

Vorige week vrijdag stond er 's avonds bij de Q8 (E313 richting A'pen) na de samenkomst tussen richting Hasselt-Luik en Turnhout-Eindhoven een Nederlander met een Ferrari 360 Spider te tanken.

Nog snel even een babbeltje mee gedaan, en het was er eentje met een gewone versnellingsbak. Direct die man daarover een compliment gegeven natuurlijk. Tenminste één 360 die aan een echte autofanaat verkocht is IPV aan patsers!

Het deed wel even raar om dat ding daar tussen al dat familie-blik te zien staan. Zo stond ik enkele jaren geleden op de terugweg van de Spa Ferrari Days te tanken, en ineens komt daar een McLaren F1 (die toen in Spa in de Paddock stond) aangereden! (Koop je zo'n duur ding, moet je nog langs de pomp! )

Ik heb die wagen vorige maand trouwens weer gezien, in de Paddock van Zandvoort tijdens de Masters. Het is een zwarte met het High-downforce pack en rode striping op de zijkanten. De Engelse nummerplaat is "F1 MAC" als ik me niet vergis. Weet iemand misschien iets meer over die wagen? (bv. wie de eigenaar zou kunnen zijn...)
Old 15-07-2005, 15:05
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan
...Het is een zwarte met het High-downforce pack en rode striping op de zijkanten. De Engelse nummerplaat is "F1 MAC" als ik me niet vergis. Weet iemand misschien iets meer over die wagen? (bv. wie de eigenaar zou kunnen zijn...)
Bill Gates naar 't schijnt
Old 15-07-2005, 16:16
Snelle Japie's Avatar
Snelle Japie Snelle Japie is offline
De Paddock Regular

Het was gisteren lachfestival in Houthalen en serieus druk en er stonden leuke exotica's op de parking, langs de baan hasselt-eindhoven stond een Benz CLS V8 Kompressor en zo een gele renault spyder tegengekomen, een paarse AC Cobra met NL platen (heeft ook al in de paddock in zolder gestaan op donderdagen), aan de Mac in houthalen vertrok een zwarte chrysler 300 en in helchteren had kapper luigi zijn auto ook buiten staan, een ferrari 328 gts. Onderweg naar huis dan een M5 tegengekomen die de M-knop had ingedrukt want het klonk leuk.
Reply With Quote
Old 16-07-2005, 00:16
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally Posted by Huudo
Nog even ter herinnering. De exotica's waar we het hier over hebben, zijn enkel de toevallige encounters op de openbare weg. Wagens op circuit achter boxen en op parkings tellen niet mee.
Fijn dat je al eens in mijn plaats de boel in de gaten houdt

Dit gezegd zijnde, heb ik vanmiddag in mijn eigen gemeente verbaasd opgekeken naar een aanstormende rode Lambo Countach, hij was ook zo weer voorbij
Pittig detail, dit prachtig brullende monster was niet voorzien van nummerplaten Zo wordt het moeilijk flitsen natuurlijk, en achtervolgen zit er al helemaal niet in
Reply With Quote
Old 18-07-2005, 09:12
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Vanmorgen een Saab 93 gezien. Niet direct exotisch, maar zijn nummerplaat wel: 252 euro Kan dit wel een wettelijke plaat zijn?
Old 18-07-2005, 14:09
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by AlainH
Bill Gates naar 't schijnt
Schoon antwoord! Die heeft trouwens wel een 959. Hij heeft bijna 2x de kostprijs van de wagen uitgegeven om dat ding in de States op de baan te krijgen. Hij zal ze anders niet opkrijgen zeker...

Gisteren genoeg leuke wagentjes gezien, maar de paddock van Zolder telt niet, dus...
Old 18-07-2005, 15:32
Kris Nitro Kris Nitro is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan
En dan nog in de kempen (regio Geel - Turnhout)

- BMW M5 (Zwart Nieuw model -> Naar't schijnt demo van G&A motoren)

In Bel rijdt er een zwarte M5 rond, alsook een 645ci en (dikwijls op bezoek) een SLR.
Reply With Quote
Old 19-07-2005, 01:02
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Originally Posted by Ottooke
Vanmorgen een Saab 93 gezien. Niet direct exotisch, maar zijn nummerplaat wel: 252 euro Kan dit wel een wettelijke plaat zijn?
Ter info : http://www.wegcode.be/wet.php?wet=18&node=h2afd5

C U
Reply With Quote
Old 19-07-2005, 16:27
Jo Smets's Avatar
Jo Smets Jo Smets is offline
De Paddock Regular

Heb onlangs in de Paddock een Witte Skyline gezien...

... van wie zou die zijn ????

mvg,
Jo
Reply With Quote
Old 19-07-2005, 22:45
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Op de terugweg van m'n werk reed er een Porche Cayenne achter me. Blijkbaar was hij gehaast, want 90 was niet snel genoeg voor meneer (of mevrouw). Dus zat de persoon steeds met z'n phares te flashen. Kreeg het er danig van op m'n heupen dat ik nog meer vertraagde tot zo'n 70. Na een goeie kilometer stopte hij er al mee. Dan weer tot 90 en hij hield zich stil.

Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules