|
|
||||
|
||||
Quote:
Allez, maar dan is't goed. |
|
||||
|
||||
Quote:
En dan heb ik een vraagje aan al die fotografen, is , ik weet het: is er iemand bij die tijdens de 24h00 Zolder een oogje door de camera wil houden op onze Seat? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nu de 24 H gedaan is en door een kleine ingeving van huudo. Willen we in het kort laten zien hoe vernietigend het is voor een wagen om een 24H race te rijden .
Zo zag hij eruit voor en zo zag hij eruit achteraf Iemand een stukje rubber |
|
||||
|
||||
Zoals je ziet is dat vernietigend voor zowel mechaniek als de buitenkant. We zijn nu al terug bezig aan de wagen om hem terug in vorm te krijgen voor de 24h van zolder |
|
||||
|
||||
Wees blij dat hij niet door de zandbak gepasseerd is, want dan komt er nog veel meer rommel uit. De laatste keer dat ik de race vanuit de pits heb meegemaakt, had dat team waar wij voor werkten dat aan de hand. Helaas stond er ook nog een betonnen muurtje waar de M3 frontaal op reed. Leuk als je daar je nachtrust voor opoffert.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ah ja, Proximus heeft inderdaad een goede site
Vanaf nu zijn er foto's te bekijken op mijn site: www.ottooke.tk En voor Scapa zijn BMW collectie zijn er ook nog deze extra foto's: |
|
||||
|
||||
Thanks, de teller staat nu op 1267
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Om te voldoen aan jullie eisen had ik mijn prul gepost bij “ 24h Spa-Francorchamps race” maar dat zal ook wel weer niet goed geweest zijn zeker ? ? ? ? ?. Maar ik heb het begrepen. Ik wens jou en jullie clubje nog veel succes, maar zonder mij. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. |
|
||||
|
||||
Quote:
Enfin, als er anderen zijn die zich geroepen voelen om de heren die aan de binnenkant van de draad staan en daar leuke foto's staan te nemen, op hun wenken te bedienen, dan doen ze maar. Mij echt niet gelaten hoor, alles jullie het forum voor eigen traffiek willen gebruiken ipv een gedegen website te bouwen die via Google zelf trafiek genereert. Ikke niet meer. Ik zal me voortaan wel weer uitsluitend met de F1, DTM, rally en modelbouw bezig houden. Daaaaag. |
|
||||
|
||||
Ik ben dat gedoe hier beu. Om het forum overzichtelijk te houden doen de admins en mods hun best om een aantal regels op te stellen die de duidelijkheid waarborgen. Sommige personen vinden toch dat zij geen gehoor moeten geven aan die regels en doen dan maar hun eigen zin. Op die manier wordt het forum een totale chaos.
Hier staat duidelijk geschreven dat er voor foto-threads een uniforme benaming dient gebruikt te worden om het opzoeken te vergemakkelijken. Ook staat er duidelijk geschreven dat er enkele teasers geplaatst moeten worden. Verder is er reeds aangehaald dat enkel tekstuele posts, zonder foto's, geplaatst moeten worden bij Site-updates. Als je niet akkoord kan gaan met die regels ben je natuurlijk vrij om het forum te verlaten. Maar doe dat dan zonder al dat kinderachtig gedoe en toon wat meer respect voor de vrijwillige inzet van de medewerkers. |
|
||||
|
||||
Dank je wel Ottooke.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|